וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה סיוויק TYPE R החדשה נחתה בישראל

2.6.2016 / 9:57

לסיוויק טייפ R החדשה מנוע בנזין טורבו המחלץ 310 כ"ס, אווירה קרבית בתא הנוסעים ואבזור עשיר. המחיר, 299 אלף שקלים

אתר יצרן

הונדה סיוויק TYPE R החדשה מתחילה את שיווקה בימים אלו בישראל, כך הודיעה היום (חמישי) היבואנית המקומית של המותג 'מאיר'. הסיוויק הספורטיבית מגיעה לארץ לאחר שינוי תפישתי בטכנולוגיית ההינע של היצרנית היפנית, כשלזו לראשונה בתולדותיה מנוע עם מגדש טורבו בחזית בחיבור אל תיבת הילוכים ידנית (על בסיס הנעה קדמית).

לסיוויק טייפ R, דור 4, מנוע 2.0 ל' טורבו VTEC עם הספק מרבי של 310 כ"ס ב-6500 סל"ד ומומנט מרבי של 41 קג"מ הזמינים מטווח של 2000 סל"ד (הטווח האדום מתחיל ב-7,000 סל"ד לחובבי ניסורי מערכת השסתומים הווקאלית). האופציה היחידה כאמור, היא תיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות המאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות ועד מהירות מרבית של 269 קמ"ש.

מלבד מגדש טורבו, לסיוויק TYPE חידוש נוסף בדמות בקרת מתלים סלקטיבית "R" עם 4 מצבי שיכוך לשינוי תגובות בבולמים, במצערת ובהיגוי. הכיול ניכר גם במערכת הבלימה של הסיוויק עם בלמי ברמבו מתוגברים וחישוקי 19 אינטש על צמיגי 235/35, כשבנוסף לכך הונדה ציידה אותה במתלה קדמי שאמור להעביר את הכוח לכביש במינמום לוחמת הגה ("טורק-סטיר", בעגת החורכים).

הופעתה המרשימה של הסיוויק TYPE מובחנת עם קיט ספורטיבי בולט, הכולל תוספות של כנפיים, דפיוזר אחורי, לועות מפלט כפולים ולוגואים של הסדרה. בתא הנוסעים תמצאו מושבי ספורט חובקים, מערכת מדיה עם חיבורים לכל מה שנחוץ כיום ודגשים בלעדיים לדגם הבכיר ביותר במשפחת הסיוויק.

הסיוויק TYPE R תציין בשנה הבאה 20 שנה להולדתה, ועל אף הביקורות כנגד הדגם האחרון בסדרה, בהונדה נוטעים הרבה אמון בגרסתה החדשה, וכן במנועי הטורבו העתיידים שייכנסו לשימוש (בקטן) גם בסיוויק הרגילה. ה-TYPE R בכל אופן, תחבור בינתיים לקבוצה בה מתחרות גם סיאט לאון קופרה ופולקסווגן גולף R בין היתר, כשרנו מגאן ספורט הבאה עדיין לא נראית באופק. המחיר בישראל, יעמוד על 299,900 שקלים.

עוד בוואלה! רכב:
הונדה NSX יוצאת לדרך אל הקליינט הראשון
קרב יפניות: הונדה ג'אז החדשה נגד טויוטה יאריס
הונדה S2000 חוזרת בעוד שנתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully