וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראבוס: מכונית הקבריולה 4 מושבים המהירה ביותר בעולם

20.6.2016 / 14:35

סדנת בראבוס טיפלה במרצדס S63AMG קבריולה והסבה אותה למכונית הקבריולה 4 מושבים החזקה ביותר בעולם וגם המהירה שבהן. הקיץ כבר כאן

מרצדס S קלאס בראבוס קבריולה. אתר יצרן
מרצדס S63AMG "בראבוס". מוכנה לשיגור/אתר יצרן

כשסדנת "בראבוס" הגרמנית מגויסת כדי לחזק מכונית של מרצדס-בנץ, השאלה הבוערת אינה בהכרח מהי המהירות המרבית (350 קמ"ש במקרה דנן, רחמנא ליצלן), אלא כמה סוסים וקגמ"ים מופנים למערכת ההנעה הכפולה (4 מאטיק) מתחת לשמלה המפוארת. התשובה הפעם, היא 850 כ"ס ו-145.6 קג"מ, או בהשוואה ל-S63AMG הרגילה, מדובר בתוספת שרירים של 300 כ"ס ויותר מ-60 קג"מ.

בסדנת בראבוס טוענים שזו מכונית ה-4 מושבים קבריולה החזקה ביותר בעולם והמהירה בין מתחרותיה, אבל מציינים כי לטובת אריכות ימים הגבילו את רצועת המומנט מ-2,500 ל-4,500 סל"ד, כך שמנוע ה-5.5 ל' טווין-טורבו V8 שלה ותיבת ההילוכים האוטומטית 7 מהירויות לא יקרסו מעומס מוגזם.

את ההאצה ל-100 קמ"ש תסיים הבראבוס S63AMG ב-3.5 שניות - כמעט כמו פורשה 911 טורבו S, אבל היא מהירה ממנה במיאוץ ל-200 קמ"ש עם 9.4 ש' לעומת 9.9 ש' (למי שחשוב לו לאבד את הרשיון בזמן שיא), וגם מעפילה ל-350 קמ"ש כאמור לעומת 320 קמ"ש בפורשה.

השיפורים הקוסמטיים של בראבוס מוגבלים לפגושים מובחנים בשני הקצוות, חישוקי ה-21 אינטש הבלעדיים של הסדנה וגון שחור עמוק שהוא אחד מסממני בראבוס הבולטים בשנים האחרונות. מעבר לכך, אפשר למצוא בתא הנוסעים את כיתובי הסדנה, מושבי ספורט חדשים ודיפונים מהודרים יותר.

לבראבוס שני מסלולי רכישה עיקריים: קניית הרכב עם חבילת השיפורים, או רכישת החבילה בפני עצמה. המחירים עדיין לא פורסמו באירופה, אבל בהתחשב בעלותה של ה-S63AMG בישראל (כמעט 2 מיליון שקלים), בראבוס עשויה לדרוש לפחות כמה עשרות אלפי יורו.

עוד בוואלה! רכב:
מבחן למרצדס AMG GT. אופזיציה
אוי לא: מרצדס נאסרה מלשווק מערכות חימום לצוואר
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully