וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווקה של ניסאן אלטימה SV המחודשת בישראל

27.6.2016 / 7:53

מכונית המנהלים האמריקנית ניסאן אלטימה SV מגיעה לישראל אחרי מקצה עדכונים שכולל שיפור מערך הבטיחות ועיצוב מלוטש. המחירים, החל ב-164 אלף שקלים

ניסאן אלטימה 2016. אתר יצרן
ניסאן אלטימה המחודשת בישראל/אתר יצרן

שוק המנהלים בישראל נמצא בהתאוששות קלה לאחר שדרוג השורות בכמה מהמותגים המובילים (סקודה סופרב, סובארו B4...), ועל כן גם 'קרסו מוטורס' ממשיכה לחזק את המועמדת שלה בקבוצה זו ומשיקה בימים אלו את ניסאן אלטימה SV המחודשת לשנת 2016, אחרי שזו זכתה למתיחת פנים וכמה עדכונים בחבילת הבטיחות.

במסגרת חידושה, אלטימה SV עוצבה על פי הקו הנוכחי של ניסאן כשאת עיקר השינויים אפשר למצוא בפנסי החזית ובפגושים בשני קצותיה. ניסאן אף ביצעה שינויים במקדם הגרר כך שזה הופחת ל-0.20CD מה שאמור לשפר במידת מה את צריכת הדלק של מנוע הבנזין בחזית.

יחידה זו, מחלצת מ-2.4 ל' 4 צילינדרים הספק מרבי של 182 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-24.8 קג"מ ב-4,000 סל"ד. החיבור של המנוע הוא לתיבת הילוכים רציפה עם 7 הילוכים קבועים מראש. הביצועים משביעי רצון, עם האצה ל-100 קמ"ש ב-7.7 שניות. צריכת הדלק הממוצעת באלטימה SV עומדת על 9 ק"מ לליטר בעיר וכ-13 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת.

חבילת האבזור של האלטימה 2016 היא אחידה (SV) ומורכבת מכל האמצעים שניתן לצפות ממכונית חדשה של המותג היפני; החל במערכת מדיה עם WAZE מובנה, בקרת שמע עם 6 רמקולים, בלוטות' מקורי, כניסות USB, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת שיוט ועוד. בצד הבטיחותי, לאלטימה 6 כריות אוויר, בקרות יציבות, בלימה, בקרת לחץ אוויר בצמיגים ומערכת 'מובילאיי' סטנדרטית ללא תוספת תשלום המתריעה על סכנה מפני התנגשות.

המחיר לניסאן אלטימה SV החדשה בישראל יחל ב-164,900 שקלים.

עוד בוואלה! רכב:
נהיגה ראשונה: ניסאן GT-R החדשה
עשרת רכבי השטח שאנחנו הכי רוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully