וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה C-HR: עיצוב נועז - התמונות הרשמיות של חלל הפנים נחשפות

29.6.2016 / 7:56

טויוטה מציגה את חלל הנוסעים המודרני של רכב הפנאי -C-HR שיתחרה בפיאט 500X, רנו קפצ'ור ודומיו. על הכבישים בתחילת שנת 2017

טויוטה CH-R. אתר יצרן
תא הנוסעים של ה-C-HR. בהשראת קורולה עם סממנים מובחנים במרכז הקונסולה/אתר יצרן

טויוטה שחררה מקבץ תמונות סופי של תא הנוסעים ברכב הפנאי החדש C-HR, הדגם שיתברג מתחת לטויוטה ראב 4 ויצא להתחרות בפיאט 500X, פיג'ו 2008 ולהקת הקרוסאוברים העירוניים שהשתלטה על המדרכות. זוהי ככל הנראה החשיפה האחרונה של ה-C-HR שהוצג לראשונה בתערוכת פריס 2014 כדגם אב טיפוס והוכשר לרכב סדרתי בתערוכת ז'נבה האחרונה. את הכבישים הוא יפגוש באירופה בתחילת 2017.

בטויוטה גאים בעובדה שרכב הפנאי הקומפקטי נשאר נאמן לעיצוב המקורי מלפני שנתיים, נגזרת מהפילוסופיה של נשיא החברה אקיו טויודה שהבטיח להצעיר את המותג. סיום העבודה על ה-C-HR, מצביעה על כך שטויוטה בהחלט מאמצת קווים יחסית נועזים בהתחשב בהיסטוריה שלה, והשוותה לרכב הפנאי היפני מראה דמוי קופה עם תקרה משתפלת לאחור, בתי תאורה מעוצבים וקשתות גלגלים גבוהות. גם ביחס לראב 4 הוא מתהדר במראה אגרסיבי שיבלוט בין מתחריו, בהם הג'וק המוחצן.

בתוך כך, הסיבה הרשמית לחשיפה היא פתיחת הדלתות לקבינה של ה-C-HR, וכאן טויוטה מציגה מראה לא שמרני עם קונסולה מודרנית. את בסיס הבקרות מאכלסת מערכת מדיה ראשית עם צג מגע 8 אינטש בקו הראיה הישיר של הנהג. איכות החומרים עוד תעמוד למבחן, אך רוב מערכות הפנים שלו עשויות תרכובות ברמתה של קורולה, עם תאימות לחיים עם טלפונים חכמים, לרבות קישוריות בלוטות', כניסות USB, תאימות לאפל ואנדרויד, בקרת מירור-לינק, פקדים על גלגל ההגה לשמע, בקרת השיוט ועוד.

בגרסאות הבכירות ל-C-HR תמצא מערכת שמע של JBL עם תשעה רמקולים ואיכות גבוהה של הפרדת צלילים. בצד הבטיחותי, טויוטה התקינה בקרוסאובר החדש מערכת קדם התנגשות (כולל זיהוי הולכי רגל), בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטיה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, זיהוי תמרורים ותאורה אדפטיבית מונעת סינוור.

היצע המנועים של ה-C-HR מורכב ממנועי בנזין, בנזין טורבו ומנוע היברידי. היחידה המעניינת ביותר היא ה-1.2 ל' טורבו עם הספק מרבי של 117 כ"ס ו-19 קג"מ בחיבור לתיבת הילוכים רציפה; זו מניבה צריכת דלק ממוצעת של כ-20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. מעליה, משובץ מנוע ה-2.0 ל' עם 150 כ"ס, בעוד הגרסה ההיברידית מחלצת 122 כ"ס ובעלת צריכת דלק ממוצעת של 32 ק"מ לליטר, על פי נתוני טויוטה.

ה-C-HR, לו בסיס גלגלים של 2.64 מ' ואורך של 4.3 מ', עתיד להכנס לקטגוריה לוהטת בעלת שיעור צמיחה גבוה. המחירים, צפויים להיות תחרותיים ביחס ליריביו.

טויוטה CH-R. אתר יצרן
טויוטה CH-R/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully