וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנדרים: רנו חשפה את רכב העבודה אלסקן

3.7.2016 / 8:05

רנו אלסקן מבוסס על ניסאן נווארה עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.3 ל' ותיבת הילוכים ידנית או אוטומטית. בישראל ב-2017

רנו אלסקן. אתר יצרן
רנו אלסקן. הצרפתים בשוק הטנדרים שוב/אתר יצרן

שוק הטנדרים מתעורר מחדש בשנה האחרונה. אחרי פולקסווגן אמארוק, הצהרת יונדאי לטנדר משלהם ופיג'ו שעתידה גם היא לשוב לגזרת קבלני הבנין, מציגה כעת רנו את טנדר העבודה אלסקן לאחר שנחשף כקונספט לפני מספר חודשים.

מותג רנו אמנם חדש בזירה זו בעידן הנוכחי, אבל הצרפתים הסתמכו לא מעט על נסיונם של ניסאן בתחום הטנדרים עם התאום נווארה. מעשית, מדובר ברכב משוכפל, להוציא החותם הוויזואלי של רנו שניכר בפנסי החזית ועיצוב חלל הפנים.

בתא הנוסעים ימצאו 5 הנוסעים אווירה שאינה מזכירה את המראה הפשוט והעירום של דגמי האתמול. רנו דאגה שהאלסקן יוכל לשמש גם משפחות חובבות טבע כך שהוא כולל מסך ראשי 5 אינטש, בקרת מדיה מאורגנת למופת עם USB, בלוטות', פקדי שליטה מגלגל ההגה, בקרת שיוט ומצלמת 360 מעלות עם חיישני קרבה (גם היא על בסיס המערכות בניסאן).

היכולת של האלסקן לדברי רנו תהיה מגובשת גם בכביש וגם בשטח; הוא מורכב על מערכת מתלים שמתאימה לטפל גם בשינויי כיון תובעניים בכביש וכן במגבלות העבירות שמסתתרות הרחק מהאיזורים הסלולים. הוא מתהדר במרווח גחון של 23 סנטימטרים, זוויות גישה ונטישה דומות לנווארה, ויכולת נשיאת הנגרר שלו עומדת על עד 3.5 טון.

בחרטום, אלסקן מקבל מנוע מרנו מאסטר (2.3 ל' טורבו דיזל) עם 160 או 190 כ"ס, וכן יוצע עם מנוע בנזין 2.5 ל' בהספקים זהים. החיבור יהיה לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות או אוטומטית 7 מהירויות, עם הנעה קדמית או כפולה (תלוי בדגם) ותמיכה מדפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה ונעילת דפרנציאל אחורי מכאנית.

האלסקן עתיד להחשף באירופה בשנת 2017, עם מחיר שינוע בסביבות ה-24 אלף יורו לגרסת בסיס.

עוד בוואלה! רכב:
נחשף רנו גרנד סניק החדש. מתי בארץ?
רנו קפצ'ור דיזל אוטומטי. יש לזה שוק בישראל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully