וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 220 כ"ס: נחשפה רנו קליאו ספורט המחודשת

7.7.2016 / 7:55

רנו תשווק את הקליאו ספורט גם בגרסת 'טרופי' עם מערכת מתלים משופרת ותפוקה של 220 כ"ס. מתיחת הפנים הוויזואלית קטנה, המתחרות מחממות מנועים. בארץ עוד השנה

רנו קליאו ספורט 2017. אתר יצרן
רנו קליאו ספורט RS החדשה. גם בגרסת 220 כ"ס מחוזקת/אתר יצרן

חטיבת 'רנוספורט' חשפה בצרפת את רנו קליאו ספורט RS המחודשת עם רענון קוסמטי קל ושיפורים טכנולוגיים ספורים. הבשורה העיקרית השנה היא שבמסגרת מתיחת הפנים תוצע שוב גרסה עם מערכת הינע מחוזקת שעשויה להעניק לה יתרון חשוב בזירת ההוט-האץ', בהנחה שתיבת ההילוכים הרובוטית אכן זכתה לכיול הנדרש ביחס לקודמתה המאכזבת.

הקליאו ספורט החדשה תמשיך להמכר בגרסת הבסיס עם מנוע 1.6 ל' טורבו. ההספק המרבי יעמוד על 197 כ"ס בדגם הכניסה, אך בקצה העליון תשובץ מהדורת הקליאו טרופי RS לה 220 כ"ס. בחיבור אל תיבת ההילוכים הדו-מצמדית, ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.6 שניות בלבד, ל-400 מטרים תאיץ ב-14.5 שניות ועד 240 קמ"ש מרביים.

הבחנה נוספת בין הדגמים נעשתה בכיול השלדה והמתלים. גרסאות הבסיס מחוברות לשלדת 'ספורט' ו-'קאפ' עם שיכוך סטנדרטי שמתאים גם לנסיעה על המגבלות וכן לטיפול בשיבושים יומיומיים על הכביש הציבורי. לחובבי מסלול, גרסת 'טרופי' משודכת למתלים חדים יותר ופחות סלחניים לבורות; היא הונמכה ב-2 סנטימטרים מלפנים וסנטימטר אחד מאחור, ומולבשת צמיגים רחבים יותר וחישוקי 18 אינטש (17 אינטש בקאפ). תוספת נחמדה היא גם מערכת פליטה של 'אקרופוביץ' שמעניקה לה צלילים עמוקים יותר.

בפן הקוסמטי קליאו ספורט מיישרת קו עם הקליאו הרגילה, משמע קצת שינויים בחזית ומאחור כולל תאורת LED חדישה בחלק התחתון בשם RS ויז'ן בהשראת הלוגו של החטיבה. בתא הנוסעים אין מהפכות לדווח עליהן וסביר שנהגי הקליאו ספורט ימצאו את עצמם בסביבת מחייה מוכרת.

על אף הביקורת הרבה שהוטחה ברנו נוכח היעדרה של תיבת הילוכים ידנית קלאסית, נראה שקהילת רנוספורט תאלץ גם בשנתיים הקרובות להתספק בתיבה דו-מצמדית עם תפעול מנופים עצל מגלגל ההגה. ועדיין, לעת זו, הקליאו ספורט RS נשארה ההוט האץ' היחידה (למעט פולו GTI שנחשבת קצת יותר מאופקת) עם 5 דלתות, כך שהשילוב בין ספורט ושימושיות נותר אחד מהיתרונות הבודדים שלה, למי שלא רוצה לוותר על נוחיות בקבוצה זו.

המחירים באירופה יחלו בכ-20 אלף יורו ועד 23 אלף יורו לקליאו טרופי 220. היא תצא להתחרות בפיג'ו 208 GTI, פורד פיאסטה ST200 ועוד.

מהיבואנית לישראל קרסו מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי הקליאו ספורט המחודשת תגיע לארץ לקראת סוף השנה הנוכחית. עדיין לא ידוע אם תשווק גם בגרסת טרופי.

עוד בוואלה! רכב:
רנו חשפה טנדר עבודה - אלסקן
רנו טווינגו ספורט - חמודה עם ביצועים

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully