וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט קמארו קונברטיבל בישראל. 335 כ"ס בלי גג

10.8.2016 / 7:39

יבואנית שברולט UMI השיקה בישראל את הקמארו קבריולה מצוידת במנוע חזק ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. המחירים, החל ב-380 אלף שקלים

שברולט קמארו קונברטיבל. יצרן, ניר בן טובים
שברולט קמארו קבריולה/ניר בן טובים, יצרן

דווקא הסמיכות לסוף הקיץ בישראל היא סיבה טובה להתכונן להפשיל את הגג ולהנות מאוויר פתוח, לקראת הסתיו. UMI, יבואנית מותג שברולט החלה בימים אלו לשווק בארץ את הגרסה הפתוחה של הקמארו החדשה כשהיא מצוידת ביחידת הינע משותפת לאחותה הסגורה, ותיבת הילוכים אוטומטית.

הקמארו קבריולה (קונברטיבל) מצטרפת לקמארו קופה שכבר החלה את דרכה בארץ לפני כמה חודשים, במסגרת חשיפת משפחת שברולט החדשה (ספארק, מאליבו, אקווינוקס..). היא מצוידת במנוע בנזין בנפח 3.6 ל' המפיק 335 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות המאיצה בגלגלים האחוריים ל-100 קמ"ש בפחות מ-6 שניות.

התקרה המתקפלת של הקמארו עשויה תרכובות קלות רב שכבתיות, וניתן לאפסנה בעכוז המכונית במהירות נסיעה של עד 50 קמ"ש בלחיצת מתג בתא הנוסעים. זה אגב, כולל - כמו בדגם הקופה את מערכות המדיה החדישות ביותר של שברולט, עם צג 8 אינטש ותמיכה במערכות הפעלה של אפל ואנדרויד.

גלית עיני, סמנכ"לית שיווק ומכירות ב-UMI: "עם עשרות רכבים שנמכרו, מכירות הקמארו קופה הפתיעו אותנו ונראה כי האגדה האמריקאית מכה גלים בקרב הציבור הישראלי. דגם ה- CONVERTIBLE אשר מושק היום יחזק את הקמארו כמותג רכב ספורטיבי בישראל ואנו בטוחים שיתרום רבות לשברולט בישראל."

המחירים לקמארו קונברטיבל יחלו ב-380 אלף שקלים. מי שחפץ בחבילת תוספות עם חישוקי 20 אינטש מושחרים, בלמי 'ברמבו' וצמיגי "אל תקר" יפקיד אצל היבואנית 20 אלף שקלים נוספים.

עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב:
מבחן דרכים: שברולט ספארק החדשה
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל
5 דגמי קופה יוקרתיים שתוכלו לקנות בארץ

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully