וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל אמפרה הצ'בק: טיל קטן וחשמלי

25.8.2016 / 8:48

אופל תציג את האמפרה הצ'בק החשמלית בתערוכת פריס, עם מראה קרבי ומנוע ידידותי לסביבה שמציע ביצועים ספורטיביים

אופל אמפרה EV הצ'בק. אתר יצרן
אופל אמפרה E הצ'בק. כוח חשמלי, בקטן/אתר יצרן

במקביל להכרזה על דור חדש של שברולט בולט בארה"ב, חשפה אופל את התאומה האירופית שלה - אופל אמפרה הצ'בק E החשמלית. הכותר 'אמפרה', למי שלא זוכר התנוסס על גבי מכונית משפחתית עם טכנולוגיית פלאג-אין היברידית לפני כמה וכמה שנים, שהייתה תאומתה של שברולט וולט ואפילו זכתה בתואר מכונית השנה באירופה. אלא שמאז, האמפרה נגנזה והוולט האמריקנית הצליחה לשרוד ואפילו לדלג לדור הבא שלה.

באופל שומרים נתון אחד משמעותי לחשיפה בפריס - טווח הנסיעה המרבי של המערכת החשמלית ומשך טעינתן של הסוללות. אם נצא מנקודת הנחה שהבולט מסוגלת לגמוא מרחק של קרוב ל-320 ק"מ עד אוזלת כוחן, מותר להמר שהאמפרה הקטנה תיישר עימה קו או לפחות תאמץ מספרים דומים.

עוד בוואלה! רכב:
נחשפה אופל זפירה המחודשת
אופל אסטרה החדשה בישראל

מנגד, באופל מחמיאים ליכולותיה של האמפרה הצ'בק E עם נתוני ביצועים של מכוניות ספורט; המערכת החשמלית שמותקנת בקרביה מחלצת הספק של 204 כ"ס ו-37 קג"מ מאפס סל"ד, מה שמאפשר לה להאיץ מעמידה ל-50 קמ"ש ב-3.2 שניות, ומ-80 ל-120 קמ"ש ב-4.5 שניות. רק לשם השוואה, אודי R8 עושה זאת ב-4.2 שניות. המהירות המרבית מבוקרת אלקטרונית ל-153 קמ"ש.

"האמפרה E משקפת היטב כיצד ניתן לשלב בין חסכון להנאה טהורה", אומר ד"ר קרל תומאס ניימן, מנכ"ל המותג הגרמני. "זו טכנולוגיה חשמלית נגישה לשימוש יומיומי - מוכנה לעתיד הקרוב", כך מוסיף.

אופל תחשוף את האמפרה E במסגרת תערוכת פריס בחודש הבא, עם מכירות ראשונות במהלך שנת 2017

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully