וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא רומיאו סטלביו יוצג בתערוכת לוס אנגל'ס

13.9.2016 / 8:09

הקרוסאובר האיטלקי הראשון בתולדות אלפא רומיאו יוצג בארה"ב באמצע נובמבר, ויחלוק מכלולים עם אלפא רומיאו ג'וליה

אלפא רומיוא סטלביו. אתר יצרן
אלפא רומיאו סטלביו. ייחשף בלוס אנגל'ס בעוד חודשיים/אתר יצרן

על רקע התחלת שיווקה של אלפא רומיאו ג'וליה באירופה, ולקראת הגעתה לארץ בימים הקרובים, חשפה היצרנית מאיטליה את הטיזר הראשון לקראת בכורתו של רכב הפנאי הראשון בתולדות אלפא רומיאו - סטלביו. הקרוסאובר, שנקרא על שם הכביש המפותל בצפון איטליה אליו נוהרים חובבי רכב ודו גלגלי מכל העולם, מבוסס על פלטפורמת ג'ורג'יו המשותפת לג'וליה, אולם מרבית הפרטים אודותיו עדיין אינם ידועים במלואם.

מתמונת הקדימון החשוכה שפרסמה החברה, וגם על פי דיווחים של גולשים שתיעדו את הרכב תחת הסוואה בגרמניה, עולה שהוא פותח ברוחה של הג'וליה עם קימורים עגלגלים, לפחות בתכנון של החלק הקדמי. מטבע הדברים, אלפא רומיאו פיסלה אותו כך שיפתה קליינטים לחיקה ממחוזות בווואריה, כאשר היא שמה על הכוונת שלה את ב.מ.וו X3, אודי Q5, יגואר F פייס ופורשה מקאן.

עוד בוואלה! רכב:
מזרטי לבנטה החדש הגיע לישראל
חשיפה עולמית: 7 מושבים - סקודה קודיאק

לאלפא רומיאו יש כמה יחידות הינע על הפרק, בין אם בדיזל או בנזין טורבו, אולם את שוחרי הנהיגה הספורטיבית תעניין מהדורת התלתן ירוק, עם הספק מרבי של 505 כ"ס מ-2.9 ל' V6 ולפחות 60 קג"מ. ראש מחלקת אלפא רומיאו בצפון אמריקה, ריד ביגלנד, אומר שהסטלביו יציע "ביצועים יוצאים מגדר הרגיל", הן בהאצות ל-100 קמ"ש וכן כשיפגוש את מסלול הנורבורגרינג, אותו כבשה לאחרונה גם הג'וליה. הוא יימכר הן עם הנעה אחורית וכן עם הנעה כפולה.

מלבד סטלביו, שיצא לכבישים ברבעון הראשון של שנת 2017, אלפא רומיאו מתכנת לפחות עוד 5 דגמים, בהם רכב עם 7 מושבים, גרסאות חדשות של ג'ולייטה, מחליפה למיטו ועוד, הנכללות במסגרת תכנית בת 5 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully