וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

X חדש על המפה: ב.מ.וו מציגה קרוסאובר רעיוני

5.10.2016 / 7:23

ב.מ.וו רותמת את העיצוב האגרסיבי של ה-X6 ומציגה רכב ראווה קומפקטי שיתחרה באודי ומרצדס בעתיד. האם ה-X2 יהפוך לעוד מכונת רווחים?

ב.מ.וו X2 קונספט. קובי ליאני
ב.מ.וו X2 קונספט. כי אפשר, אז עושים/קובי ליאני

כחברה שהתחילה לייצר רכבי פנאי שטח לפני קרוב ל-20 שנה (X5), ההתפתחות של המותג הבווארי, כמו המתחרים תלויה כיום לא רק על מכוניות ספורט-סדאן (סדרה 3) או סאלוניות אתלטיות (סדרה 5), כי אם על קרוסאוברים מפוארים, מסוגננים היטב ועשויים לתפארת, שגוזלים כל פיסת אספלט סלול (או סלול חלקית) על יבשת אירופה, אמריקה וכן בישראל.

אי לכך, אין באמת הפתעה שב.מ.וו מבשלת רכב פנאי קומפקטי שיתברג לצידו של ה-X3, ובאופן טבעי הדביקה לו את הספרה 2 לישבן. האבולוציה של ב.מ.וו מגיעה מהר מאוד נוכח הצמיחה המסחררת של פלח מוגבהי הגחון המקושטים, וב.מ.וו בהחלט רוצה להיות עמוק בתוך המשחק עם מועמד שיבטיח לה הכנסות נאות.

אין הרבה פרטים טכניים על ה-X2, שכן מדובר בגרסת טרום ייצור מוקדמת. על פי כלי התקשורת בגרמניה, X2 קונספט הוא פחות או יותר בגודלו של מרצדס GLA עם סממנים קלאסיים של ב.מ.וו בחזית (כליות) ובקו התקרה - בהתאם לנוסח של ה-X4 וה-X6. ב.מ.וו גם תנסה לכוון אותו ישירות לריינג' רובר איווק ובעתיד הוא יתחרה גם באודי Q4 (שנמצא בתכנון).

נכון לעת זו, ב.מ.וו תנסה לגלף ממנו את הפורמט הסופי לקראת השקתו הרשמית בשנת 2017.

עוד בוואלה! רכב:
איך המיניוואן הראשון בתולדותיה של ב.מ.וו?
ב.מ.וו 125i, החוליה החסרה. מבחן דרכים
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully