וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימון: מאזדה תחשוף את ה-CX-5 החדש בתערוכת לוס אנגל'ס

30.10.2016 / 10:59

מאזדה CX-5 החדש יעוצב בהשראת רכבי הקונספט האחרונים של המותג היפני. הבכורה הרשמית בתערוכת הרכב בלוס אנגל'ס באמצע חודש נובמבר

מאזדה CX-5 טיזר. אתר יצרן
מאזדה CX-5 הבא, כבר מעבר לפינה/אתר יצרן

מאזדה הסתפקה במתיחת פנים קטנה ל-CX-5 לפני כשנתיים, אבל גם זו בסופו של דבר הייתה מוגבלת למדיי והסתכמה בעיקר בשדרוגים סמליים בעיצוב ובאיכויות הפנים. כעת, הדור השני נמצא בדרך להשקתו הרשמית ב-16 בנובמבר במסגרת תערוכת הרכב בלוס אנג'לס.

מתמונת הטיזר אפשר ללמוד שהנוסח יהיה קרוב בזהותו לעיצוב הדרמטי משהו של ה-CX-9 הגדול (שאינו נמכר כאמור בישראל). בולט במיוחד הוא הפרופיל שמאמץ קו ספורטיבי יותר עם חרטום חלק בעל שיפוע תלול וקשתות גלגלים מוגדלות שכנראה מעניקות לו הופעה דומיננטית.

"עם ה-CX-5 קרוסאובר החדש, מאזדה ליטשה אותו בכל המישורים האפשריים, והיא מציעה ממד חדש של ביצועים ותכונות נהיגה. על בסיס הקודו-דיזיין, הגענו לרף גבוה מאוד תוך אינטגרציה עוצמתית של תחכום וכוח", כך דובר החברה בהצהרה לכלי התקשורת.

בארץ נמכר כיום רכב הפנאי של מאזדה עם מנוע 2.0 ל' (165 כ"ס) או 2.5 ל' (192 כ"ס), אולם במאזדה עשויים לחזק אותו גם עם גרסת טורבו סקיי-אקטיב חדישה עם 250 כ"ס המשרתת את ה-CX-9 (שגם חנך את יחידת הכוח הזו בשנה הקודמת).

מוקדם לדעת מתי בידיוק נראה את ה-CX-5 בארץ, אם כי בהתחשב במעמדו בקרב רכבי הפנאי, סביר שלא נאלץ להמתין חודשים ארוכים.

עוד בוואלה! רכב:
מאזדה הציגה את ה-CX-4 החדש בסין

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully