וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונצרן דיימלר פותח מרכז מחקר ופיתוח בישראל

7.11.2016 / 11:03

מרכז המחקר והפיתוח יתמודד עם אתגרי העתיד בתחום השירותים הדיגיטליים והניידות. את המרכז תנהל עדי אופק. סאג'ד קאן, סגן נשיא כלי רכב וניידות דיגיטליים בדיימלר AG: "המטרה ליצור שיתופי פעולה עם אוניברסיטאות וחברות טכנולוגיה ישראליות"

דיימלר. AP
דיימלר חונך מרכז מחקר ופיתוח ראשון מסוגו בישראל/AP

בקרוב יחנך מרכז מחקר ופיתוח (R&D) ראשון של קונצרן דיימלר (מרצדס-בנץ) בישראל. המרכז, שיוקם בתל אביב יעסוק במגוון תחומים הקשורים לדגמים העתיידים של מרצדס, וכן יתמודד עם אתגרים בתחום פיתוח והטמעה של שירותים דיגיטליים בתקשורת ניידות. את המרכז תנהל עדי אופק, לה ניסיון רב בקרב דיימלר מאז שנת 2000 בשורה של תפקידי ניהול בכירים.

המרכז בישראל יחבור לעוד מערך גדול של מרכזים דומים של דיימלר ברחבי העולם, החל בגרמניה, ארה"ב, הודו וסין בהם מועסקים קרוב ל-16 אלף עובדים, מתוך שאיפה לשפר את הטכנולוגיות בכלי הרכב ולהפחית את הסיכונים הבטיחותיים הנשקפים לנוסעים בתאונות דרכים, בין השאר.

היבט מהותי בפעילות המרכז הוא יצירת קשרים עם מכונים טכנולוגיים בישראל ואוניברסיטאות כדי לגבש פתרונות יצירתיים בצוותים מובילים, שיתרמו לעתיד התחבורה הדיגיטלי בשנים הקרובות, כך אומר סאג'ד קאן, סגן נשיא כלי רכב וניידות דיגיטליים בדיימלר AG.

לדיימלר יש כיום כ-24 מרכזי מחקר ופיתוח ב-12 מדינות, ולדבריהם הכניסה לישראל משקפת את הרצון של החברה להפוך למובילה גלובלית בתחומי תחבורה שונים. בשנת 2015, הקציבו דיימלר למחקר ופיתוח קרוב ל-6.7 מיליארד יורו.

עוד בוואלה! רכב:
רכב מושלם? מרצדס הציגה את E קלאס "אול-טריין"
ב.מ.וו סדרה 7 לא מצליחה לסגור את הפערים מול S קלאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully