וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף מאזדה CX-5 המחודש. רענון היקפי

16.11.2016 / 7:26

מאזדה חשפה בתערוכת לוס אנג'לס את ה-CX-5 המחודש בתום מקצה עדכונים, הכולל בעיקר מראה חיצוני מחודש ושדרוג של חלל הפנים. בישראל ברבעון השלישי של השנה הבאה

מאזדה CX-5. אתר יצרן
מאזדה CX-5 המחודש. רענון קל, בסופו של דבר/אתר יצרן

מאזדה חיממה את הקהל שלה חודשים ארוכים לפני שהיא חושפת את אחד מכלי הרכב החשובים ביותר שלה, ה-CX-5 המחודש. הרכב שאחראי ליותר מרבע מכירותיה בעולם והוצג ב-2013 זכה לפני כשנה וחצי לעדכון סמלי, כמו גם מאזדה 6, אולם לקראת תערוכת הרכב בארה"ב רמזו מאזדה על דגם "חדש". המציאות איפוא, לא בידיוק מיישרת קו עם הגדרות המותג היפני והכותרת המתאימה היא מתיחת פנים נרחבת.

ה-CX-5 ממשיך להשען על אותה פלטפורמה בצמיחה קלה של מפשקי הסרנים בלבד, ומאמץ שינויים חיצוניים שניכרים מבחוץ ובעיקר בחלל הפנים, שמקבל את רוב המערכות המודרניות שתמצאו במאזדה 3 ומאזדה 2. המראה החיצוני שלו הוא מעין אבולוציה מרוסנת של נוסח ה"קודו דיזיין" של החברה שמחדד את יחידות התאורה מלפנים ומשדר משהו קצת יותר יוקרתי בחלק האחורי. מאזדה גם רוצה שה-CX-5 ייחשב בעיני הלקוחות של הונדה וטויוטה כבחירה "יוקרתית" על פניהם.

כניסה פנימה אל חלל הנוסעים תחשוף סידור מוכר ממאזדה 3 עם צג 7 אינטש ולוח מחוונים בגודל 5 אינטש. כן בנמצא שיפור בשדה הראיה ומושבים טובים יותר מבעבר. מנגד, לא תמצאו כאן פיתוחים מהפכניים כלשהם אך מאזדה הגדילה את קו האופציות בתשלום כך שניתן לרכוש מערכות שמע באיכות גבוהה יותר (עד 10 רמקולים עם חברת BOSE). במאזדה מוסיפים שחיזקו את קשיחות המרכב בכמה אחוזים וכן שיפרו את בידוד הרעשים.

היצע המנועים של הקרוסאובר היפני נותר כפי שהיה, עם יחידות ה-2.0 ל' (165 כ"ס) וה-2.5 ל' (191 כ"ס) בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות, כך שמי שקיווה למנועי טורבו 250 כ"ס כפי שנמכרים ב-CX-9 יאלץ להמתין כנראה לדור הבא. באגף הדינמי, מאזדה הוסיפה ל-CX-5 כאמור גם את מערכת ה-GVC שמבקרת את העומס המופעל על כל גלגל בנפרד תחת עומסים וכן מדווחים על שיפור במרכז הכובד לטובת יציבות כיוונית בפיתולים.

מיבואנית מאזדה לישראל דלק מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי המאזדה CX-5 החדש יגיע לארץ ברבעון השלישי של שנת 2017. מחירים ומפרטים יקבעו בסמוך למועד השקתו.

מאזדה CX-5. אתר יצרן
מאזדה CX-5/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully