וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייף סטייל: שברולט ספארק הוצגה בגרסת "אקטיב"

20.11.2016 / 7:48

ספארק אקטיב מצוידת בקיט קוסמטי אופנתי עם קישוטים בולטים ומרווח גחון משופר לשיטוט בשבילים ובחניונים העירוניים. בישראל בחודשים הקרובים

שברולט ספארק אקטיב. אתר יצרן
שברולט ספארק אקטיב/אתר יצרן

שברולט חשפה מהדורה מקושטת של המיני העירונית ספארק שפונה לנהגים שמחפשים מעט יותר תשומת לב במכונית הקטנה שלהם. שברולט מכנה את הגרסה הזו "אקטיב" כפי שעשתה בגרסה זהה של הטראקס המחודש בארה"ב (בשבוע הקרוב בישראל), תוך שהיא מלבישה אותה במראה חיצוני המושפע מנהיגת שבילים קלילה (מיגונים סמליים ופגושים מושחרים...).

הרכב מצויד בחישוקי סגסוגת מוגדלים ל-15 אינטש בעיצוב מובחן בסדרה זו והגבהה של מרווח הגחון בכמה מילימטרים (כ-1 סנטימטרים ליתר דיוק). לכך הוסיפה ניגודים בין צבעי בתי התאורה של יחידות הערפל, מסילות גג ועוד כמה אלמנטים שצדים את העין באולמות המכירה.

כדי להמשיך בקו הססגוני, שברולט הוסיפה לספארק אקטיב תוספות בחלל הפנים (התמונה לא פורסמה), הכוללות גלגל הגה עטוי עור, מושבים עם עור למחצה, חימום מושבים וגם בקרת שיוט, לצד מערכת המדיה המרכזית מיי-לינק עם צג ראשי נגיש להפעלה מבוסס מערכות אנרויד ואפל.

שברולט ספארק אקטיב. אתר יצרן
שברולט ספארק אקטיב/אתר יצרן

בחזית? מנוע 1.4 ל' עם כ-100 כ"ס מחובר לתיבת הילוכים רציפה CVT עם מספר הילוכים קבועים מראש. צריכת הדלק הממוצעת נעה בגזרת ה-15 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת והאצה ל-100 קמ"ש ב-13 שניות.

ב-UMI, יבואנית שברולט לישראל אומרים שהספארק אקטיב עתידה להגיע לישראל בחודשים הקרובים. בארה"ב, מחירה יעמוד על כ-17 אלף דולרים.

עוד בוואלה! רכב:
שברולט קמארו קבריולה הגיעה לישראל
פורד החלה לבחון גרסה קיצונית של המוסטאנג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully