וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה מחממת מנועים: ה-GT הספורטיבית נבחנה על הנורדשלייפה

1.12.2016 / 11:45

קיה תחשוף בינואר את מכונית ה-GT ספורט-סדאן שנמצאת בפיתוח זה מספר שנים. בינתיים, היא משחררת קדימון שלה בגיהנום הירוק

קיה החלה בימים האחרונים לטפטף לכלי התקשורת קדימונים תחת הכותרת המתגרה: The Curve Ahead. באתר החברה העולמי מתנוסס שעון שסופר את הימים והשעות לאחור לקראת בכורה של מכונית מסתורית בינואר, שככל הנראה תהיה התשובה הדרום קוריאנית למכוניות הספורט-סדאן הגרמניות של ב.מ.וו, מרצדס ואודי, עם דגש על השתיים הראשונות. מדוע בעיקר הן? כי מכונית זו לא רק שתהיה חזקה מאוד, היא גם משתמשת בהנעה אחורית.

המכונית עצמה אינה כל כך מסתורית כמו שבקיה אולי מקווים. הצוותים של קיה מפתחים מכונית GT כבר למעלה מ-4 שנים, אך רק לאחרונה כאשר יונדאי הקימה מטה ניסויים של חטיבת N בסמוך למסלול הנורבורגרינג, הקונצרן העלה הילוך והכשיר את המכונית לתקוף את מקטע הנורדשלייפה המפורסם ("הגיהנום הירוק").

ל-GT יהיה מנוע V6 עם כ-320 כ"ס שעוברים לגלגלים מאחור בסיועה של תיבת הילוכים דו-מצמדית. בסרטון, נראה שאין לה בעיה לבלות במהירות שעולה על 250 קמ"ש ואם תביטו על מד המרחק, תראו שהיא כבר ביצעה מעל 13 אלף קילומטרים של נסיעות מבחן על הנורדשלייפה, שאורכו כ-21 קילומטרים.

אם תשוטטו קצת באינטרנט, תוכלו למצוא תמונה של ה-GT שהודלפה ממש לאחרונה בלבוש כמעט סדרתי. ההבדלים העיצוביים בינה לבין מכונית הקונספט כאן בתמונות אינם תהומיים, אבל בכל זאת מחלקת התכנון נדרשה לבצע שינויים כדי להתאימה לדור הנוכחי של דגמי החברה.

הפלטפורמה של ה-GT משותפת ליונדאי ג'נסיס G70 החדשה, כך שבכל מה שנגזר מפרופורציות, אפשר לצפות למכונית בגודלן של מרצדס C קלאס וב.מ.וו סדרה 3. כאמור, הבכורה הרשמית תיערך בעוד קצת יותר מחודש במסגרת תערוכת הרכב האמריקנית בדטרויט.

עוד בוואלה! רכב:
חסכון משפחתי: קיה נירו החדשה במבחן דרכים
עד כמה חסכונית קיה פורטה דיזל החדשה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully