וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: אופל איניסינה גרנד ספורט החדשה

7.12.2016 / 17:35

הדור החדש של אופל אינסינה נקרא גם 'גרנד-ספורט' ומכוון ישירות לסקודה סופרב עם מרחבי פנים נדיבים. בחזית יושתל מנוע 2.0 ל' טורבו עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית חדישה. בישראל ב-2017

אתר יצרן

אופל חשפה היום (רביעי) בגרמניה את הדור החדש של מכונית המנהלים (משפחתית גדולה) אופל אינסיניה. במסגרת בכורתה, הכריזה החברה על כותר חדש שילווה מעתה את מרכב ההצ'בק המעוצב -'גרנד ספורט'. היא תמשיך כאמור להיות משווקת במרכב 5 דלתות שימושי עבור חמישה נוסעים ובשנה זו, נשענת על בסיס פלטפורמה חדשה (אפסילון 2) שהפחיתה ממשקלה 175 קילוגרמים.

אופל פיתחה את האיסיניה על תרשמים של מכונית הראווה אופל 'מונזה' שהופיעה בתערוכת ז'נבה לפני שלוש שנים, ופתחה צוהר לשפת עיצוב עתידית. היא איכותית מקודמתה וכן מרווחת ממנה כדי שתוכל לפנות גם לקהלים שמעדיפים להניח את ישבנם בקרב דגמי אודי, וולוו או מרצדס ובעיקר - תנסה לתת מענה לחלל הפנים של סקודה סופרב.

באופל מדווחים על צמיחה של 92 מילימטרים בבסיס הגלגלים ל-2.82 מ', הרוחב צמח ל-1.86 מ' (תוספת של כ-6 ס"מ) ומקדם הגרר ירד ל-0.26CD בלבד בשל הנמכת התקרה ב-3 סנטימטרים. מפשקי הסרנים הורחבו גם הם קלות ובסך הכול, התחושה בחלל הפנים תהיה של מכונית שמגרדת מרחבי מחייה של מכוניות סאלון. נפח תא המטען יהיה 490 ל', כלומר הוקטן בכ-25 ליטרים ביחס לדור הראשון, אולם הנגישות אליו שופרה.

מערך הדקורציה הפנימית, בכלל זה הטכנולוגיות שהוכנסו לשימוש באיניסינה מגיעים בחלקם מאופל אסטרה וזפירה החדשות. לצד שלל מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט כמו בקרת סטיה מנתיב ומצלמות 360 מעלות, תאורת LED מטריקס אדפטיבית ועוד, הנוסעים יחוברו לצג ראשי גדול וחדש עם מערכת לה תאימות מלאה לאפל ואנדרויד עם בלוטות' מקורי וכל הפונקציות המודרניות במכוניות מסוגה.

אופל טרם פרסמה מנועים רשמיים, אולם בגרמניה מעריכים שגרסתה ה"מעניינת" ביותר (לפני OPC, אם תקום מחדש) תהיה ה-2.0 ל' טורבו לה 250 כ"ס בחיבור אל תיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה והנעה כפולה עם ויסות כוח בין הסרנים. תתמוך באינסיניה בקרת 'פלקס-רייד' עם שיכוך מותאם לתנאי הדרך או לבחירת הנהג - כיול לנהיגה ספורטיבית בין מספר מצבים.

אופל תציג את איניסינה החדשה במסגרת תערוכת ז'נבה בשנה הבאה. אלינו לישראל היא תגיע מאוחר יותר.

עוד בוואלה! רכב:
נהיגה ראשונה באופל מוקה החדש
נחשפה אופל זפירה המחודשת

אופל אינסיניה 2017. אתר יצרן
אופל אינסיניה 2017/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully