וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט תצייד את המאליבו הבאה בתיבת 9 הילוכים אוטומטית

8.12.2016 / 7:50

המאליבו החדשה תצא לכבישים במחצית שנת 2017 עם תיבת 9 הילוכים אוטומטית שתשפר את צריכת הדלק. תהיה זמינה גם בקרוז, בהמשך הדרך

שברולט מאליבו 2015. אתר יצרן
שברולט מאליבו/אתר יצרן

שברולט הכריזה על תיבת 9 הילוכים חדשה שתמצא את דרכה אל מכונית המנהלים מאליבו 2017, כך הודיע השבוע תאגיד ג'נרל מוטורס בארה"ב. בשלב ב', היא תופנה לשרת גם את שאר דגמי GM, בהם שברולט קרוז הנוכחית שהושקה לא מכבר בישראל.

בניגוד לחברות רבות המשתמשות בתיבות ממיקור חוץ (אייסין או ZF), בשברולט אומרים שהתיבה - Hydra-Matic 9T50, פותחה בקרב כתלי החברה האמריקנית והיא תחובר בתחילת הדרך למנוע ה-2.0 ל' טורבו של המאליבו סדאן בשנה הבאה. מלבד ביצועים טובים יותר שיספקו לה זמני האצות משופרים (מהמקום וביניים), שיוט נינוח יותר במהירות בינעירונית, גם צריכת הדלק תפחת בשיעור שנע בין 3 ל-4%.

"המרחקים הקטנים יותר בין יחסי ההעברה, בניגוד לתיבת ה-6 הילוכים אוטומטית שיש לנו כיום, תאפשר נהיגה רהוטה יותר ונעימה מאי פעם. ההעברות תהיינה בלתי מורגשות כמעט עם ביצועים מצויינים", כך אומר סגן נשיא GM דן ניקולוסון. "לא משנה כמה מומנט המנוע מייצר, התיבה הזו תוכל להעביר את הכוח היטב לגלגלים ולתרגם את הרצון של הנהג ליכולת גבוהה", כך הוא מוסיף.

ב-GM אומרים שהתיבה תהיה זמינה גם בשברולט איקווינוקס הבא ובסוף שנת 2017 נוכל למצוא אותה בלפחות עשרה דגמים שונים של המותג האמריקני. מרצדס הייתה בין הראשונות בשנים האחרונות לפתח תיבה עם 9 הילוכים, יחד עם קרייזלר.

עוד בוואלה! רכב:
נהיגה ראשונה בשברולט קרוז החדשה
איך שברולט ספארק? בדקנו את הידנית וגם את האוטומטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully