וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה לדור החדש של קיה פיקנטו

22.12.2016 / 7:00

קיה תחשוף בתערוכת ז'נבה את הדור השלישי של מכונית המיני פיקנטו. העיצוב התבגר, גם חלל הפנים והאבזור. מתי תגיע גם אלינו?

קיה פיקנטו 2017. אתר יצרן
קיה פיקנטו דור שלוש/אתר יצרן

לפני שחלקכם רץ לבצע טרייד אין ושורף את המקלדת, נציין כי לטלקאר אין כרגע מידע קונקרטי מתי תגיע פיקנטו 2017 לארץ. לדברי היבואנית, "טרם סוכמו התנאים בין היבואן והיצרן באשר למועד תחילת השיווק המקומי". המשמעות היא, שמי שחפץ למשש את הפיקנטו יאלץ לעשות זאת בתערוכת ז'נבה שתפתח בחודש מרץ. קיה תגיע לשם עם הדור השלישי של מכונית המיני שלה, שאיורים ראשונים שלה נחשפו היום (חמישי).

עוד בנושא:
בנזין, דיזל או היברידי - איזה מנוע הכי חסכוני ברכב משפחתי?
קיה נירו החדש במבחן דרכים. משפחה בקוביה אקולוגית

התמונות מצביעות בעיקר (אבל לא רק) על יישור קו של הפיקנטו עם הריו הבאה ואלמנטים מהספורטאז'. בחברה מספרים על שינוי קל בהופעתו של "חרטום הנמר", הגבהת קו המותניים וחזות עם מעט פחות זוויות ויותר קימורים עדינים. עוד נראה כי החלק האחורי לא השתנה באופן מיוחד וכמו כן, סביר שהיא תהיה קצת יותר גדולה מקודמתה ואולי אף תציע כמה ליטרים נוספים של נפח בתא המטען (אם כי לא בפערים משמעותיים).

ישנם דיווחים, לפיהם תמונת תא הנוסעים היא איור נאמן לדגם האב טיפוס ואם זה המצב, הרי שמדובר בשינוי משמעותי. לפיקנטו יהיה צג מרכזי מרחף (בסגנון מאזדה) עם קישוריות לכל מערכות ההפעלה בסמארטפונים, וכן היא תתוגבר עם שלל מערכות בטיחות. סימן שאלה, עדיין מרחף לגבי המנועים, שאחד מהם אף עשוי לנצל מגדש-על ולהפיח חיים ב-1.0 ל' שלושה צילינדרים בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית.

בטלקאר לא יכולים כמובן להפריז בחשיבותה של הפיקנטו ממנה נמכרו בישראל 55 אלף יחידות במהלך 5 השנים האחרונות. זו מכונית המיני הנמכרת בקבוצתה בפער גדול, והמכונית הנמכרת ביותר בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully