וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 הילוכים ומרחב ענק: הוצג שברולט טראוורס החדש

9.1.2017 / 12:23

רכב הפנאי המגודל שברולט טרווארס הוצג בדגם 2018 כשאת עיקר החידושים ריכז היצרן במערכות הבטיחות, ההינע ובאבזור הפנים. בישראל בסוף השנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שברולט טראוורס המחודש/מערכת וואלה!, צילום מסך

שברולט המתינה בסבלנות עד חשיפת רכב הפנאי המוביל טרווארס שנחנך ערב פתיחת תערוכת הרכב בדטרויט, נוכח חשיבותו הכלכלית לשוק הצפון אמריקני. הטרווארס מציע את אחד מתאי הנוסעים המרווחים ביותר בקבוצה זו ואת השורה השלישית הנגישה בסגמנט, שמתאימה גם למבוגרים. הטרווארס מוגדר כדגם חדש לחלוטין, שמצעיד את הסדרה החשובה אל שנת הדגם 2018 תוך טיפול שורשי בכמה מישורים, בהם המראה החיצוני, הקבינה, יחידות הכוח, מערכת המתלים וכן מערכות הבטיחות. הוא מצטרף לרענון שביצעה שברולט בטראקס, אייקוינוקס והבולט EV החשמלי יחד עם הקרוז.

מי שנחשף לאחרונה לטראקס המחודש, מייד יזהה את מכלול השינויים הקוסמטיים שביצעה שברולט בחזיתו של רכב הפנאי הבכיר שלה. זה מתחיל עם ליטוש בעיצובם של בתי התאורה, פגושים חדשים, נורות LED ואופציה לתאורת D-Optic LED אדפטיבית. מי שיבחר בגרסת RS ספורטיבית למחצה, יזכה לחישוקים מוגדלים ל-20 אינטש, עיטורי כרום ומושבי ספורט מהודרים.

הטרווארס הוא כאמור, בין מובילי הנוסעים השימושיים ביותר בקבוצה זו מאז שהושק ב-2008. הדגם החדש קיבל תוספת של סנטימטרים מעטים לבסיס הגלגלים ומציע את אחד מנפחי תא המטען העמוקים בקטגוריה, עד 2,789 ליטרים בקיפול 3 השורות. מערכות המולטימדיה מיישרות קו עם קרוז ואחיותיה, בכלל זה שימוש בבקרת שברולט MyLink עם צג 8 אינטש, נקודות אינטרנט אלחוטי, טעינת טלפון אלחוטית, כניסות USB ו-AUX, תאימות מלאה לאפל ואנדרויד ועוד. חיזוק נוסף הוא במעטפת ההגנה של הטרווארס, שמקבל בקרת סטיה מנתיב, בקרת בלימה אוטומטית עם זיהוי הולכי רגל, התראה על התנגשות ומערכת "נהג צעיר" שמאפשרת להורים להגביל תכונות מסוימות ברכב.

המנוע העיקרי של הטרווארס יהיה 3.6 ל' ששה צילינדרים מחוזק מקודמו ואף חסכוני ממנוע בשיעור של כמה אחוזים. יחידה זו מפיקה 300 כ"ס ומחוברת לתיבת 9 הילוכים אוטומטית חדישה שעתידה לשפר את צריכת הדלק בשיעור קל, אך לבטח מורגש בנפחים אלו. הוא יאיץ ל-100 קמ"ש ב-7.2 שניות. שברולט תצייד את גרסת ה-RS במנוע 2.0 ל' טורבו 255 כ"ס שגם הוא מחובר לתיבת הילוכים אוטומטית לה 9 מהירויות וביצועים דומים. שני המנועים מצוידים בבקרת 'עצור וסע' והנעה קדמית כסטנדרט. גרסאות עם הנעה כפולה (בדגמים הבכירים) רתומות למערכת Traction Mode Select לשיפור האחיזה בשטח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטרווארס, שנשען על פלטפורמה משותפת לקדילאק XT5, מכוון ישירות לדגמים כמו פורד אקספלורר וניסאן פ'תפיינדר ומציע גם יכולת גרירה של עד 2.5 טון. בשברולט אומרים שיתמחרו אותו באופן זהה למתחריו, אך רוצים להגדיל את מעגל הלקוחות שלו ולפנות לנהגים בגילאי 30-40 להם אמצעים כלכליים לרכוש גם את המהדורות היקרות ביותר שלו.

לישראל, יגיע בסוף שנת 2017, כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית לישראל UMI.

עוד בנושא:
נהיגה ראשונה בשברולט קרוז החדשה
לייף סטייל: שברולט ספארק בגרסת "אקטיב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully