וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו מציגה - אולם תצוגה אצלכם במחשב

24.1.2017 / 16:04

לראשונה בארץ ובעולם – תמכור "קרסו" יבואנית רנו לישראל את הטווינגו דרך מערך מכירה המשלב וידאו און ליין

אולם תצוגה ווירטואלי ראשון מסוגו לרנו. רנו,
צפיה מהמחשב מ-13 מצלמות באולם לצד נציג מכירות/רנו

הנתונים ברשת וערימות החבילות בסניף הדואר הקרוב אליכם מספרים את הסיפור במלואו – הישראלים כבר מזמן הפכו את הקניה ברשת לערוץ קמעונאי מובן מאליו. מכיסוי לסלולרי ועד ציוד סקי – את הכל אנחנו כבר קונים מול המסך בהפסקת האוכל במשרד. אבל האם הלקוח הישראלי כבר מוכן לעשות את זה גם עם המכונית החדשה שלו? לפי ענת מילוסלבסקי כחלון, מנכ"ל רנו ישראל התשובה חיובית.

בבסיס המהלך שנקרא רנו live showroom עומד הרעיון של ערוץ תקשורת חדש, בו יוכל הלקוח מצד אחד להתרשם ממכוניות החברה מביתו או המשרד על ידי חיבור מרחוק לאולם תצוגה מרושת מצלמות, ומצד שני לקבל מענה אנושי מנציג מכירות באולם התצוגה המצויד במצלמת רשת ניידת ומלווה את תהליך ההתרשמות מהמכונית בשיחת ווידאו ישירה. שעות הפעילות של האולם הן בין עשר בבוקר לעשר בלילה, ודרך ההתקשרות עם הנציג ניתן יהיה גם לקבוע נסיעת מבחן במכונית (עליה מומלץ בכל מקרה של קניית מכונית חדשה) או אפילו להשלים את העסקה מרחוק.

מהתנסות בשימוש במערך אפשר לומר כי התהליך עצמו פשוט וקל. הוא מתחיל בהשארת מספר טלפון באתר ובתוך זמן קצר נוצר קשר טלפוני ובמקביל נפתח חלון ווידאו בו ניתן לשוחח עם הנציג. תוך כדי השיחה ניתן לצפות במכונית ממספר זוויות דרך 13 המצלמות באולם וכן לבקש מהנציג עצמו לצלם באמצעות מצלמת הרשת את פנים הרכב או כל היבט אחר שלו. איכות השידור תלויה בעיקר ביכולת התמיכה של חיבור האינטרנט והתנועות מעט מקוטעות.
לצפייה באולם החי ניתן להגיע דרך הלינק: http://renaultlive.co.il/

לדברי מילוסלבסקי כחלון הקונספט שהינו הראשון מסוגו בישראל וגם בעולם, מחבר באמצעות הטכנולוגיה לגשר בין אילוצי הזמן של הלקוחות שלא תמיד פנויים להגעה פיזית לאולם התצוגה בעל שעות הפעילות הרגילות לבין הרצון לקבל מידע רלוונטי לשאלות שלהם מנציג אנושי.

בשלב הראשון, יתמוך אולם התצוגה החי במכירות מכונית המיני טווינגו, אך בהמשך יתרחב גם לדגמים נוספים.

עוד באותו נושא:
רנו קנגו 7 מושבים הגיע לישראל
רנו קליאו סטיישן דיזל בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully