וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס G650 מאייבך – מוGזם

13.2.2017 / 15:23

מרצדס G קלאס, רכב השטח שהתחיל את דרכו ככלי צבאי והפך לאגדה, מקבל טוויסט יוקרתי במיוחד עם הצגת גרסת הלנדאולט. בכורה רשמית בתערוכת ז'נבה

מרצדס G קלאס מאייבך חיצוני. אתר יצרן
מרצדס מאייבך G650 לאנדאולט - ארוך לפחות כמו השם שלו/אתר יצרן

למרצדס G קלאס היו כבר כל הסיבות להחזיר את המפתחות, החל מהגיל המופלג שלו, 38, עבור בעיצוב הרבוע והארכאי שהתאים לכלי הרכב הצבאי שהינו במקור, אבל זר לחלוטין לפיסול העדכני ועד לשימוש שלו בתצורת מרכב של שלדת סולם וסרנים קשיחים שהיום ניתן למצוא בטנדרים קשוחים ומשאיות.

אבל עדיין, לכלי הרכב הזה המיוצר בידי מגנה שטייר האוסטרית עבור מרצדס יש עדיין קסם שמהלך על עשירי העולם. למרות המחליף שכבר שנים "אוטוטו יוצא" החברה ממשיכה להשתעשע בגרסאות שונות ומשונות שלו.

הפעם זה תורו של תת המותג "מאייבך", או שמא מותג העל מאייבך שנשלף מהנפטלין של הסיבוב הקודם והכושל שלו כדי לבזוק אווירת פאר לגרסאות העל של דגמי החברה.

המרצדס-מאייבך G650 לאנדאולט מחזיר לחיים שם ותצורה נשכחים, שכן כך כונו בתחילת המאה שעברה מכוניות היוקרה בהן תא הנוסעים הפתוח ותא הנהג הסגור הופרדו במחיצה.
על הצד הטכני לוקח ה-G650 את הפלטפורמה הוותיקה ומותח אותה למחוזות חדשים, לא רק ביחס ליעוד המקורי אלא גם באופן מילולי. בסיס הגלגלים של הרכב משתרע על פני 343 ס"מ שהם לצורך ההשוואה כ-26 ס"מ יותר מאשר הגרסה המוארכת של המרצדס S קלאס. האורך הכללי עומד על 535 ס"מ והגובה על 224 ס"מ. השימוש בסרנים פורטליים וצמיגי הענק במידה 325/55 על חישוקי 22 אינץ' מאפשרים לו מרווח גחון של 45 ס"מ.
על הנעת כל הדבר הזה מופקד מנוע V12 עם שני מגדשי טורבו שמחלצים 630 סוסים ו-102 קג"מ מנפח של 6.0 ליטרים.

עוד בנושא:
המחיר הוא רק ההתחלה - כמה עולה לבטח מכונית יוקרה
שנה טובה למרצדס והצגת ה-E קלאס קופה

אבל גרסאות שטח חזקות ומופרכות של G קשישא כולל אלו בעלות הנעה 6X6 ראינו כבר בעבר, אז הקונץ במקרה של הלנדאולט מתמקד ביושבי הכיסאות האחוריים. זה מתחיל במדרגות הצד הענקיות שיאפשרו טיפוס לתוך קבינה עם עור מקיר לקיר. צמד המושבים האחוריים בתיפור יהלום נשלפו היישר מהמרצדס מאייבך S ומעבר לאפשרות לכוון אותם חשמלית, לחימום ולאוורור מציעים עיסוי אבנים חמות כי סתם לשכב על הגב מתחיל לשעמם בשלב מסוים. לכל אחד מהמושבים מגש נשלף בקונסולה המרכזית ומחזיקי הכוסות יכולים לחמם או לקרר את משקאות הנוסעים. בידוד מוחלט מהנעשה בעמדת הנהג מושג באמצעות מחיצת זכוכית מתרוממת שגם נעשית אטומה בלחיצת כפתור.

רק 99 יחידות של המרצדס-מאייבך G650 לאנדאולט ייוצרו כך, שאם אתם בעניין – זה הזמן להרים טלפון לבנק ולתלות שלט "למכירה" על הבית שלכם... ושל השכנים.

מרצדס G קלאס מאייבך. אתר יצרן
מרצדס G קלאס מאייבך/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully