וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניתוח טכנולוגי: מאזדה 3 מחודשת בישראל

21.2.2017 / 8:06

דלק מוטורס מחזקת את מאזדה 6 המשודרגת עם התחלת מכירותיה של המשפחתית החשובה ביותר שלה מאזדה 3 בתום מתיחת פנים. המחירים, החל ב-132 אלף שקלים

מאזדה 3 FL. מאזדה, אתר יצרן
מאזדה 3 המחודשת. לא רק טיפול קוסמטי/אתר יצרן, מאזדה

יבואנית דגמי מאזדה לישראל, דלק מוטורס הכריזה כי החלה לשווק את מתיחת הפנים הטכנולוגית של מאזדה 3, המכונית המשפחתית החשובה ביותר של המותג היפני בארץ. מקצה השיפורים של מאזדה 3 מיישר קו עם היקף העדכונים שנעשה במאזדה 6 המשופרת עליה נהגנו לאחרונה, בכלל זה שימוש בבקרת ה-G Vectoring Control.

עוד בנושא:
מאזדה ממציאה את הגלגל מחדש עם מנוע סופר חסכוני

על אף שהיא סמלית למדי, בוגרי מאזדה 3 יצליחו בנקל לזהות את מקבץ השינויים שבוצעו במסגרת מתיחת הפנים; רוב החידושים נמצאים בקרב יחידות התאורה, הפגושים ובשיבוץ מחודש של נורות LED אדפטיביות (תקני בכל הדגמים). כן עוצבו מחדש מראות הצד והתווספו (בגרסאות בכירות) חישוקי 18 אינטש ספורטיביים. תא הנוסעים קיבל מערכת מדיה מאזדה קונקט עם צג 7 אינטש משופר תומך עברית. בדלק מוטורס מוסיפים כי היצע הריפודים הוגדל הבא לידי ביטוי במראה "יוקרתי" יותר.

מאזדה 3 תמשיך לרתום את מנוע ה-2.0 ל' סקי-אקטיב 165 כ"ס לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות (0-100 קמ"ש ב-8.9 שניות), לצד מנוע ה-1.5 ל' 120 כ"ס המכוון בעיקר לציי רכב. ואולם השנה, זוכה המשפחתית העממית לתמיכה מבקרת ה-G Vectoring Control כפי שהתוודענו אליה במבחן על מאזה 6 המחודשת כדי לשפר את חווית הנהיגה תחת עומסים ולשפר במידת מה גם את נוחות הנסיעה.

ל-3 היצע רחב של מערכות בטיחות אקטיביות; דגם ה-1.5 ל' מגיע כסטנדרט עם בקרת סטיה מנתיב למשל, בעוד המהדורות הבכירות במנועי ה-2.0 ל' (קומפורט ו-פרמיום) מוסיפות גם תיקון היגוי אקטיבי למניעת סטיה מסוכנת מנתיב הנסיעה. דגם הפרמיום מוסיף גם מושבי עור יוקרתיים ודיפונים מהודרים. ביבואנית מציינים, כי מספר מצומצם של כלי רכב יימכרו עם גוון "אפור עשיר" בשל מלאי מוגבל, ובתוספת של 3,000 שקלים.

מדלק מוטורס נמסר, "מחירי המאזדה 3 החדשה לא עודכנו ותואמים את המחירון החדש אשר פורסם בינואר 2017":

גרסת 1.5 ל' Comfort האצ'בק/סדאן: 132,000 שקלים.
גרסת 2.0 ל' Sport האצ'בק/סדאן: 132,000 שקלים.
גרסת 2.0 ל' Comfort האצ'בק/סדאן: 135,000 שקלים.
גרסת 2.0 ל' Premium האצ'בק/סדאן: 143,000 שקלים.

יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית: "על רקע התחזקות סגמנט הקרוסאוברים, דגמי המשפחתיות נדרשים להציג הצעת ערך משודרגת ללקוח. מתיחת הפנים הנוכחית ל-3 מצטרפת למהלך הסטנדרט החדש שהוצג בקיץ האחרון, ומגבירה את הווליום דווקא בנקודות החוזק של הדגם. חוזקות אלו הן אלו שהופכות אותו להצעה הטובה והמעניינת ביותר, הן ביחס לסגמנט המשפחתיות האפרורי והן ביחס למתחרים מקטגוריות אחרות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully