וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס מכניסה חשמל לפרימיום

21.2.2017 / 14:52

כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל מרחיבה את קו הדגמים שלה ל-2017 עם הצגת חמש מכוניות היברידיות ברמות אבזור גבוהות ומחירים אטרקטיביים ביחס למקבילות הבנזין

עמדת טעינה. יצרן, קינן כהן, מערכת וואלה!
מרצדס מתחברת לחשמל עם השקת חמישה דגמי פלאג אין הייביריד בישראל/מערכת וואלה!, יצרן, קינן כהן

מבט מהיר על אולם התצוגה המרכזי של מרצדס מספר פחות או יותר את כל הסיפור שלה, בפינה הצפון מערבית עומד G קלאס לבן, דינוזאור רבוע שמציין כבר כמעט 40 שנים על פס היצור, בפינה הדרום מזרחית נמצאת S קבריו ומאחוריה חלל התצוגה הייעודי לגרסאות המאייבך האולטרה יוקרתיות של מרצדס S קלאס. בין אלו כל היצע הדגמים, הגרסאות והתצורות המקיף כ-30 מכוניות מתוצרת מרצדס המשווקות כיום בישראל.

זה מגוון רחב מאוד של דגמים שמייצג את התפיסה של מרצדס, ובמידה רבה גם את זו של ב.מ.וו ואודי להציע פתרון לכל סוג לקוח, כולל פתרונות שלא בטוח שהלקוחות עצמם חשבו עליהם...

את שנת 2016 סיימה מרצדס העולמית ביתרון קטן על ב.מ.וו ואודי במקום השלישי, כאשר בישראל, אודי עדיין מובילה נכון לתחילת השנה את המכירות בסגמנט היוקרתיות ומרצדס צמודה אליו. עיקר הצמיחה בישראל ובחו"ל נשען על הקרוסאוברים ודגמי ה-SUV המהווים גם את הנתח המרכזי של המכירות.

ההודעה של היבואנית היום על תחילת שיווק חמישה דגמי פלאג אין חדשים, הן מכוניות נוסעים והן בקבוצת ה-SUV מחברת את שתי הנקודות האלו בהיבט של מענה ליותר ויותר לקוחות וגם נוכחות בקבוצה הגדלה של כביש שטח היברידיים. בהמשך השנה יצטרף גם ה-GLE קופה למשפחת הפלאג אין עם גרסה ירוקה משלו.

הדגמים החדשים שייכים לחטיבת ה-EQ החדשה של מרצדס, שאמורה להיות לחדשנות, טכנולוגיה ומכוניות ירוקות מה ש-AMG לגרסאות הספורט שלה. כל המכוניות בגרסאות ההיברידיות והפלאג אין ההיברידיות יבודלו חיצונית, הראשונות עם האות h והשניות עם האות e. בנוסף טבעות הפנסים יהיו בצבע כחול, תג פלאג אין הייבריד וקאליפרים כחולים.

עוד באותו נושא:
מרצדס G650 מאייבך
מרצדס GLA מתרענן
יקר לקנות וגם לבטח - מחירי הביטוחים למכוניות היוקרה

חמשת הדגמים החדשים

C350e -
ה-C קלאס עושה שימוש במנוע של גרסת ה-250 אבל מצרפת אליו מנוע חשמלי להספק משולב של 279 כ"ס, תיבת ההילוכים בת שבעה יחסי העברה והתאוצה למאה קמ"ש היא 5.9 שניות. הטווח החשמלי הרשמי הוא 30 ק"מ וטעינה של המכונית אורכת בין שעתיים ושלוש שעות וחצי בהתאם לסוג החיבור. ככל גרסאות הפלאג אין, הטבת המס החלה על מחיר המכונית הכולל מאפשר לאבזר אותן בצורה נדיבה למדי. כך, בציוד הכלול במחיר ניתן למצוא תאורת לד ובקרת שיוט אדפטיבית, חיישני חניה היקפיים, מתלי אוויר כסטנדרט, בקרת סטייה מנתיב והתראת רכב ב"שטח מת". מחירה של C350e עומד על 320 אלף שקלים, לצורך ההשוואה, גרסת הבנזין המקבילה לה בהספק והביצועים ה-C300 מתחילה ב-383 אלף שקלים.

E350 e –
גרסת הפלאג אין של מכונית הסאלון, ה-E קלאס, משתמשת במנוע ה-E200 ועם המנוע החשמלי מגיעה ל-286 כ"ס, תיבת ההילוכים כאן היא בת תשעה יחסי העברה והתאוצה למאה קמ"ש 6.2 שניות. הטווח המוצהר לנסיעה בכוח החשמל הוא 33 ק"מ וזמן הטעינה נע בין שעתיים לקצת יותר מ-4 שעות. גם פה האבזור התקני רב וכולל תצוגת נתונים על גבי מסך ענק, שליטה במערכות הרכב ממשטח מגע על גלגל ההגה, תאורת MULTIBEAM המורכבת מ-84 נורות לד בפנס לעוצמת תאורה נשלטת, חבילת סיוע נהיגה, חניה אוטומטית ועוד. מחיר ה- E350 e הוא 450 אלף שקלים, זול יותר ממחירה של גרסת ה-E200 ולה 184 כ"ס שמתחילה ב-466 אלף שקלים וזולה משמעותית מ-576 אלף השקלים ל-E350d עם מנוע הדיזל הקרובה אליה בביצועים.

S500e –
מכונית הפאר ה-S קלאס משווקת עם גרסת בסיס הגלגלים הארוך ומקבלת בגרסה ההיברידית תוספת של 116 כ"ס חשמליים למנוע הבנזין V6 המוגדש שלה להספק משולב של 442 כ"ס שמאיצים אותה ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות. הטווח החשמלי המוצהר הוא 33 ק"מ, זמני הטעינה הם כשל ה-E קלאס. גם פה רשימת האבזור ארוכה, וכוללת בין השאר מערכת שמע משודרגת, גג שמש פנורמי, ווילונות חשמליים, תא מטען חשמלי, חימום ואוורור למושבים ועוד. המחיר עומד על 750 אלף שקלים, זאת בהשוואה ל-900 אלף השקלים המבוקשים עבור ה-S350 שהיא הזולה עד כה בהיצע.

באגף הכביש שטח נמצאים שני דגמים נוספים המשלימים את ההיצע הירוק.

GLC 350e –
כיבש שטח בינוני המתחרה בב.מ.וו X3, אודי Q5 ודומיהם מפיק 350 כ"ס, מאיץ למאה קמ"ש ב-5.9 שניות ובעל טווח מוצהר של 34 ק"מ בתנועה חשמלית. זמני הטעינה נעים בין שעתיים לארבע שעות. האבזור כולל בין השאר בקרת שיוט אדפטיבית, מושבים חשמליים, גג פנורמי, תאורת לד מלאה ומתלי שטח מוגבהים המוסיפים שני ס"מ למרווח הגחון. מחירו של ה- GLC 350e עומד על 370 אלף שקלים, המקבילים למחירי ה-GLC220 בגרסת הדיזל בעלת 170 כ"ס וגם לאלו של ה-GLC250 עם מנוע הבנזין ולו 211 כ"ס.

GLE 500e –
הכביש שטח הגדול של מרצדס עושה שימוש במנוע V6 תרומת ה-GLE400 ועם המנוע החשמלי מציג הספק כולל של 442 כ"ס, תאוצה למאה קמ"ש ב-5.3 שניות וטווח מוצהר של 30 ק"מ לליטר. ה-GLE ישווק בשתי רמות גימור "אקסקלוסיב" ו"פרימיום". בראשונה כוללת רשימת האבזור מושבים חשמליים ומחוממים, תאורת LED, כניסה ויציאה ללא מפתח, פתיחה חשמלית לתא המטען, גג שמש ועוד, גרסת הפרימיום תוסיף בין השאר מתלי אוויר, מצלמות היקפיות וזיכרונות למושבים.
מחיר ה- GLE 500e יעמוד על 515 אלף שקלים לרמת הגימור אקסלוסיב ו-565 לרמת הגימור פרימיום. לצורך השוואה, מחיר גרסאות הדיזל והבנזין הרגילות של GLE עולות שתיהן החל מ-555 אלף שקלים.

פילוח ושירות

בראייה של כלמוביל, דגמי הפלאג אין הייבריד מכוונים לתת מענה ללקוחות בעלי נסועה שנתית נמוכה מ-15 אלף ק"מ ובטווחים עירוניים או בין עירוניים קצרים ולכאלו בעלי תפיסה ירוקה ופתיחות לטכנולוגיות ולחדשנות, בעוד דגמי הבנזין המסורתיים אינם מוגבלים בטווח השימוש החשמלי וקלים יותר לאלו שיעדיפו דינאמיות על חיסכון.

מעבר להכשרת מרכזי השירות, המהלך מלווה גם בהקמה של צוותי התקנה לעמדות טעינה בבתי הלקוחות שיוכלו לעשות שימוש בכבלי טעינה מרשת החשמל הביתית (מוד 3 ומוד 2 בהמשך) וכן להשתמש בעמדות הטעינה החשמליות של חברת ג'ינרג'י. האחריות לסוללות המכוניות ההיברידיות ניתנת למשך 6 שנים בעוד האחריות למכוניות עצמה היא שנתיים.

מעבר לדגמים ההיברידים, בהמשך השנה יתחיל שיווק דגמים חדשים נוספים ומתיחות פנים למכוניות קיימות. ברבעון השני של 2017 יגיעו לישראל ה-E קופה ומתיחת הפנים לג'יפון GLA וברבעון האחרון יגיעו גם ה-E קבריולה ומתיחת הפנים ל-S קלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully