וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורטיבי: ריינג' רובר תציג את VELAR בתערוכת ז'נבה

23.2.2017 / 8:18

ריינג' רובר VELAR ינהל קרבות כביש מול פורשה מקאן וב.מ.וו X6. לדברי החברה, "ימלא את החלל הלבן בין האיווק לריינג' רובר ספורט". הצצה ראשונה

ריינג' רובר VELAR. אתר יצרן
ריינג' רובר VELAR. דגם ספורטיבי שמיועד בעיקר לכביש, ויחנוך גם שפת עיצוב חדש בתא הנוסעים/אתר יצרן

ריינג' רובר הפיצה תמונה ראשונה של דגם כביש-שטח חדש בשם VELAR שיוצג במסגרת תערוכת ז'נבה. השם שנבחר עבורו נגזר מהכותרים שניתנו לדגמי הקונספט של המותג הבריטי לפני 50 שנה (מקור המילה בלטינית היא velaris, או מעטה בעברית).

עוד בנושא:
שובו של עוף החול: האם יחודש ייצורו של הדיפנדר?
השוואתי: דיסקו ספורט נגד ב.מ.וו ו-וולוו XC60

הוולאר יהיה הדגם הרביעי של החברה ולדבריה, "ימלא את החלל הלבן שנוצר בין ריינג' רובר איווק לבין ריינג' רובר ספורט", הרכב הבכיר ביותר בסדרה. הצפי הוא, על פי כלי התקשורת בבריטניה, שמחירו ינוע בין 50 ל-70 אלף לירות שטרלינג והוא יתחרה בין היתר בפורשה מקאן וב.מ.וו X6.

הוא יחלוק רכיבים לא מעטים עם יגואר F פייס, בכלל זה את פלטפורמת ה-IQ המודרנית ומכאן שגם הוא מכוון בעיקר לנהיגה ספורטיבית בכביש ופחות לשיטוטים מעקמי מרכב בשטח. מנכ"ל מחלקת העיצוב בחברה, גרי מקגוורן אומר: "אנחנו מכנים את ה-VELAR האוונגרד שבחבורה. הוא מביא עימו ממדים חדשים של זוהר, תחכום ומודרניות".

לנד רובר תייצר אותו בסוליהול בריטניה, וכמו אחיו היוקרתיים מבוסס תרכובות אלומניום, הנעה כפולה ובחזיתו (עתיד) להופיע מנוע היברידי ששה צילינדרים בהספק של 300 כ"ס. החשיפה הרשמית מתוכננת ל-1 במרץ, כשבוע לפני פתיחת הדלתות לכלי התקשורת בתערוכת ז'נבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully