וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איכותית יותר ורהוטה: החל שיווקה של מאזדה 2 המחודשת בישראל

1.11.2017 / 10:23

מאזדה 2 המחודשת מאמצת נגיעות קטנות בעיצוב וכן משודרגת באיכות נסיעה משופרת, אבזור, בטיחות, בידוד רעשים וחווית הנהיגה. המחירים, החל ב-100 אלף שקלים

מאזדה 2. יצרן, אתר יצרן
מאזדה 2 המחודשת. עדכונים מתחת לפני השטח/אתר יצרן, יצרן

הרכב דגמי מאזדה בישראל ממשיך להתחדש; אחרי השקת ה-3 המחודשת, ה-6, ה-CX3 וה-CX5 החדש, הודיעה היבואנית דלק מוטורס כי החל שיווקה של מאזדה 2 המחודשת. כמו אחיותיה, ה-2 נושאת בשורות טכנולוגיות עדכניות מתחת למעטפת שאמורות לשדרג את חווית השימוש בה וכן את חווית הנהיגה.

מאזדה לא ביצעו שינויים מרחיקי לכת בעיצובה של ה-2 אלא התמקדו בתוספות שונות והחלפות רכיבים. חלק מהדגמים מגיעים כעת עם אנטנת כריש, ישנם חישוקים חדשים, בתי תאורת ערפל מסוג LED, קישוטי כרום במסגרות מלפנים וכן התווספו שני גוונים חדשים - ארגמן וכחול 'נצחי'.

ה-2 תימכר בישראל ב-5 מפרטים, כולל רמת אבזור מהודרת בשם 'Dynamic Red' שנמצאת במרכז ההיצע ומוגבלת ל-35 יחידות וללא תוספת מחיר. זו מגיעה עם גימורים לבנים וגימורי דמוי עור בדלתות, מושבים בצבע אדום, טבעות גימור ו-6 צבעים מיוחדים.

עוד בסגל, 4 מפרטים מוכרים במחוזותינו, בהם ה-'אקטיב', 'דינמיק', 'ספורט' ו-'ופיור-וויט' הבכירה. הציוד התקני (בגרסאות בסיס) כולל בלוטות' מקורי, כניסת USB, ארבעה רמקולים ועוד. גרסת 'דינמיק' הפופולרית ביותר (כ-70% ממכירות הדגם בישראל) מגיעה עם מערכת מדיה מאזדה קונקט מבוססת מסך 7 אינטש, ששה רמקולים, חיישני גשם, תאורה ומערכות בטיחות אקטיביות כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטיה מנתיב, קיפול מראות חשמלי וחישוקי 15 אינטש.

לצד כל המערכות המתקדמות, החידוש העיקרי ב-2 הוא שימוש בתרכובות איכותיות יותר בתא הנוסעים (דיפונים, דלתות וכדומה) והחלפת הזגוגית הקדמית, שלפי מאזדה שיפרו מאוד את בידוד הרעשים (תוכננו לטפל בטרטורי דיזל בין היתר). ה-2 אף מקבלת את בקרת ה-G Vectoring control אותה בחנו ב-3 וגם ב-6 לפני מספר חודשים ותפקידה ליצור חווית נהיגה ספורטיבית חלקה על ידי וויסות כוח מדויק יותר לכביש.

בחרטום, מנוע ה-1.5 ל' סקיי-אקטיב עם 112 כ"ס בחיבור אל תיבת ששה הילוכים אוטומטית פלנטרית עם האצה ל-100 קמ"ש ב-10 שניות וצריכת דלק ממוצעת של כ-14.5 ק"מ לליטר בנזין.

יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית בחברה: "המאזדה 2 החדשה מזקקת את כל הטוב של מאזדה לאריזה קטנה ואטרקטיבית. מכונית סופר מיני איכותית, יפנית, זריזה ומעוצבת, שמתאימה לכל מי שצריך רכב קומפקטי, אבל רוצה ליהנות ממיטב הטכנולוגיה, איכות הנסיעה והאבזור של רכבים גדולים ויקרים יותר".

המחירים למאזדה 2 המחודשת בישראל:
מאזדה 2 אקטיב: 99 אלף שקלים
מאזדה 2 דינמיק: 105 אלף שקלים
מאזדה 2 דינמיק רד: 105 אלף שקלים
מאזדה 2 ספורט: 111,500 שקלים
מאזדה פיור-וויט: 113,500 שקלים.

על פי נתוני מסירות מחודש אוקטובר האחרון, מסרו דלק מוטורס מעל 1,900 יחידות של ה-2 הקודמת (לפני מתיחת הפנים) מתחילת שנת 2017, מהם, 1326 מדגם 'דינמיק' ו-94 מדגמי ה"הכניסה" של הסדרה במפרט 'אקטיב'.

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully