וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק חדשות: יונדאי i20 מתרעננת; לקסוס חדשה בדרך לישראל

25.4.2018 / 13:21

כלמוביל תשווק בסוף השנה בישראל את ה-i20 המחודשת; לקסמוטורס, יבואנית לקסוס נערכת להתחלת שיווקה של מכונית הסדאן האמריקנית ES, שמגיעה לישראל בפעם הראשונה בתולדותיה

יונדאי i20. יצרן, אתר יצרן
יונדאי i20 המחודשת/אתר יצרן, יצרן

ביונדאי ממשיכים במתקפת החידושים של 2018 בעקבות השקת הקרוסאובר KONA, ומציגים מתיחת פנים היקפית למחצה של מכונית הסופר מיני החשובה שלהם, ה-i20 הקומפקטית. במסגרת מתיחת הפנים, יונדאי ביצעו שינויים רוחביים בעיצוב הפנימי והחיצוני, במערכות ההינע, וכן במעטפת ההגנה שמקבלת כעת חיזוק עם בקרות חכמות.

העיצוב החיצוני לא השתנה בצורה מוגזמת, ומבוסס על שינויים פרטניים שבוצעו בשבכה הקדמית, הפנסים והפגושים, כולל הוספת חישוקי 15 ו-16 אינטש בעיצוב מודרני ו"דינמי" לדברם. אופציות נוספות הן במנעד הצבעים וכן בתוספות כגון גג-שמש פנורמי. תא הנוסעים, נותר כמעט ללא שינויים על בסיס צג 7 אינטש בתאימות למערכות הפעלה של אפל ו-אנדרויד.

בצד האקטיבי, ה-i20, תמכר צמד מנועי בנזין; האחד בנפח 1.0 ל' בהספק של 100 או 120 כ"ס, כאשר את הראשון ניתן לשדך גם לתיבת הילוכים דו-מצמדית שבע מהירויות או שש מהירויות ידנית. המנוע השני בסדרה הוא ה-1.2 ל' הוותיק עם הספק של 75 ו-84 כוחות סוס עם תיבה ידנית או אוטומטית.

השיפור המשמעותי כאמור הוא במערכות ההגנה האקטיביות. בקרות ה-SmartSense של יונדאי נכנסות לתמונה עם בקרת סטיה מנתיב, סיוע לשמירה על הנתיב, בלימה אוטונומית, תאורה אדפטיבית למניעת סינוור, בקרת ערנות לנהג ועוד סייענים קונבציונליים.

מהיבואנית כלמוביל נמסר לוואלה! רכב כי ה-i20 המחודשת תגיע לישראל בסוף השנה הנוכחית.

לראשונה בישראל: לקסוס ES סדאן

לקסוס ES. יצרן, אתר יצרן
לקסוס ES סדאן/אתר יצרן, יצרן

סגמנט ה-SUV הוא אמנם בעל מדד הביקוש הגבוה ביותר בענף הרכב כרגע, אבל בלקסוס ממשיכים לבדוק התכנות גלובלית גם לדגמים וותיקים שזכו לרפורמות טכנולוגיות, בהן ה-ES סדאן הפופולרית מאוד בארה"ב שהוצגה בדור חדש, השביעי במספרו במסגרת תערוכת הרכב בסין.

מתישהו ברבעון הבא, ב-2019, ה-ES החדשה המבוססת על הפלטפורמה המודרנית של לקסוס ה-GA-K תגיע גם לישראל על ידי לקסמוטורס, ותחבור ל-IS, ה-GS ו-LS, יחד עם כל סוללת הקרוסאוברים, בהם כנראה גם ה-UX העתידי (קרוסאובר קומפקטי קטן).

דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל אומר: "ה-ES החדשה מהווה עבור לקסוס בישראל צעד נוסף בכיוון שאליו מובילה לקסוס העולמית... לקוחות ותיקים יגלו שה-ES החדשה היא מרווחת, שקטה ובטוחה יותר מאי פעם, ואילו עבור דור חדש של לקוחות טמונה כאן הזדמנות להכיר לראשונה את דגם הסדאן בעל ביצועים משופרים".

הדור החדש גדול מקודמו, מרווח ממנו (בגודלה של טויוטה קאמרי בערך), בטיחותי במידה ניכרת, ונעזר בכל האמצעים הטכנולוגיים של חטיבת היוקרה של טויוטה, בכלל זה בקרות הבטיחות החכמות (Lexus Safety System פלוס). בחרטום בכל אופן, אפשר למצוא מנוע 2.5 ל בנזין בגרסת 300h בהספק היברידי משולב של 218 כ"ס וצריכת דלק ממוצעת (יצרן) של כ-20 ק"מ לליטר בנזין. תיבת ההילוכים רציפה.

המחירים והמפרטים של ה-ES ייקבעו במועד עלייתה לישראל בשנה הבאה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לקסוס ES. יצרן, אתר יצרן
לקסוס ES/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully