וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן C3 איירקרוס בישראל

3.6.2018 / 14:47

מתחרה חדש מגיע לקבוצת הג'יפונים/קרוסאוברים הקומפקטיים. סיטרואן C3 איירקרוס, לוקח את הסופר מיני עליה הוא מבוסס לא רק לגובה בס"מ אלא גם עם הופעה מרימה וכיפית. המחיר, החל מ-122 אלף שקלים

ניר בן טובים

לקטגוריית הג'יפונים הקטנים ההולכת ומתרחבת במהירות מסחררת המתחרה רק בקצב הגידול במכירות שלהם, מצטרף היום סיטרואן C3 איירקרוס.


מעבר להיותו מתחרה באחת הקבוצות החשובות היום בשוק המכוניות החדשות, החשיבות שלו היא גם בתפקידו כמבשר לגל הקרוסאוברים החדשים שירכיבו את ההיצע של סיטרואן. בהם גם הקקטוס המחודש וה-C5 איירקרוס הצפויים להגיע במהלך השנה הבאה. דני שביט, מנכ"ל לובינסקי ציין כי לפי הערכותיהם, קבוצה זו של קרסאוברים קטנים צפויה להיות הדומיננטית ביותר בגדילה בשנים הקרובות.


באוקטובר של 2017 בנהיגה הראשונה שלנו בסיטרואן C3 איירקרוס נגענו בשלוש נקודות החוזק שלו. העיצוב החיצוני, האבזור שלו והמחיר. על השתיים הראשונות יכולנו לענות כבר אחרי הנהיגה הראשונה בו. עכשיו עם ההגעה שלו לישראל, אנחנו יכולים לדבר גם על הצלע השלישית.


אבל רגע לפני, היכרות עם החתן.

סיטרואן C3 איירקרוס בישראל. רונן טופלברג,
עשרות שילובי צבעים מייצרים לו הופעה עליזה במיוחד/רונן טופלברג

קטן וגבוה

בסיטרואן מכנים את ה-C3 איירקרוס כ-MPV מבפנים ו-SUV מבחוץ. או במילים אחרות שילוב של שימושיות ומרווח בתא הנוסעים עם המראה של ג'יפון מבחוץ.

עם 416 ס"מ לאורך, רוחב של 177 ס"מ וגובה של 164 ס"מ, ה-C3 איירקרוס היא אכן במימדי סופר מיני וכך גם בסיס הגלגלים של 260 ס"מ ותא המטען בן 410 הליטרים. ברמת הגימור הגבוהה SHINE ניתן להזיז את המושבים קדימה ובכך להגדיל את נפח תא המטען ל-520 ליטרים.

על ההנעה, מנוע ה-1.2 ליטר, מוגדש טורבו עם שלושה צילינדרים הנפוץ בדגמי הקונצרן. ההספק הוא 110 כ"ס ו-20.5 קג"מ. תיבת ההילוכים היא אוטומטית פלנטרית שגם היא, נפוצה בהרבה דגמים של הקונצרן.

חלק מההופעה החיצונית של המכונית נזקף באופן טבעי לשילובי הצבעים ואכן, שילוב שמונה צבעי המרכב, עם שלושה צבעי הגג, מסילות הגגון והמראות מאפשר יצירת שפע של עשרות שילובי צבעים אפשריים. בנוסף ישנם שלושה שילובי צבעים בתא הנוסעים בהתאם לרמות הגימור.

סיטרואן C3 איירקרוס בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
רמת הגימור הגבוהה מציעה הנעה ללא מפתח, בקרת אקלים ועוד. מסך המגע ובקרת השיוט מגיעים כבר בגרסת הבסיס/ניר בן טובים, קינן כהן

קטן ומאובזר

הרכב מגיע בשתי רמות גימור, FEEL ברמת הכניסה, ו-SHINE המאובזרת. ברמת הבסיס מציגה המכונית בין השאר בקרת שיוט, תאורת יום LED, חיישני חניה, מסך 7 אינץ' למולטימדיה, קיפול חשמלי למראות, חישוקי 16 אינץ' וחלונות אחוריים כהים.

ברמת הגימור SHINE הגבוהה, מציגה המכונית בנוסף גם טעינה אלחוטית לנייד, מצלמת חניה עם תצוגת "מבט על" של המכונית וסביבותיה, בקרת אקלים, כניסה והנעה ללא מפתח, מושב אחורי נע על מסילה, מחזיקי כוסות במשענות היד במושב האחורי, חישוקי 17 אינץ' ועוד.


מערכות הבטיחות כוללות כבר ברמת הבסיס בלימה אוטומטית (זיהוי ובלימה עד 60 להולכי רגל, רכב נייח עד 80 קמ"ש ורכב בתנועה עד 85 קמ"ש), התראה על סטייה מנתיב (במהירות של מעל ל-60 קמ"ש), זיהוי תמרורים, התראה על עייפות נהג ושליטה אוטומטית באלומת האור.

עוד באותו נושא

סיטרואן C3 איירקרוס – נהיגה ראשונה

לכתבה המלאה
סיטרואן C3 איירקרוס בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
260 ס"מ בבסיס הגלגלים, תוספת של 4-5 ס"מ יותר מאשר לסופר מיני ממוצעת/ניר בן טובים, קינן כהן

גרסאות ומחירים

מחירי ה-C3 איירקרוס מתחילים ב-122 אלף שקלים לרמת הגימור FEEL ו-128 אלף שקלים לרמת הגימור SHINE. למרות העיצוב והמראה השונה, המחיר שלו מציב אותו בשליש העליון של הקבוצה. שם, המתחרים שמחכים לו בחוץ לא יעשו לו חיים קלים, מדובר בקבוצה המאכלסת כמה מתמודדים טובים מאוד דוגמת סיאט ארונה שמתחיל ב-110 אלף שקלים, אופל קרוסלנד ב-115 אלף שקלים, סוזוקי ויטארה וגם מתחרה מבית בדמות פיג'ו 2008.

מבחן ראשון ל-C3 איירקרוס יעלה כאן בקרוב וכן בהמשך גם מפגש שלו מול המתחרים הבולטים.

סיטרואן C3 איירקרוס בישראל. רונן טופלברג,
מצטרף לקטגוריה צפופה ותחרותית, יהיה מעניין/רונן טופלברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully