וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוגיקה של הלוגו: מה מסתתר מאחורי סמלי המכוניות? חלק ג'

23.8.2018 / 8:50

ברוכים הבאים ל"לוגיקה של הלוגו", סדרת הכתבות שתעשה לכם סדר אחת ולתמיד לגבי המשמעות של הסמל בחזית המכונית שלכם. הפעם: ב.מ.וו, ג'יפ ודאצ'יה

הלוגיקה של הלוגו חלק ג'. יצרן, ניר בן טובים
מיתוס המדחף, הקשר בין רפול לג'יפ והדרקון של דאצ'יה/ניר בן טובים, יצרן

סמלים הם עניין חשוב, טעון, מרכזי. תשאלו כל אוהד קבוצת כדורגל, איש צבא, איש דת או הצעירים האלו שכל ההודעות שלהם זה אימוג'ים שבשלב מסוים אתה מפסיק להבין למה קקי מחייך, לב שבור וחד קרן מייצרים איזו שהיא אמירה קוהרנטית וזה לא מקרה של לחיצות אקראיות.

גם בעולם הרכב, סמלים הם עולם ומלואו. מחידות היסטוריות, סיפורים שלמים, ציון דרך משמעותי ועד המקרים הפשוטים של פשוט כיתוב בתוך אליפסה - כן קיה, דאצי'ה וג'יפ - אנחנו מדברים גם עליכם. הסמל, הוא במידה רבה המקבילה של עולם הרכב לחתימת האומן על ציור. הסמל הוא מה שאנשים מחפשים כאשר הם רואים מכונית מיוחדת, יפה, כזו שמושכת אותם.

בסדרת הכתבות שלנו אנחנו הולכים להפגיש אתכם דווקא עם הסמלים המיוחדים, אלו עם הסיפורים מאחוריהם. לפעמים קצרים, לפעמים הם יהיו רק קצה הקרחון - אבל הם תמיד מעניינים. בסדרת הכתבות שתעבור על המותגים בסדר ה-א'-ב' ניגע קודם באלו המוכרים יותר ומי יודע, אולי נחזור בסבב שני למיטבי הלכת לסמלים מיוחדים יותר.

בכתבה הראשונה פגשנו את הסיפורים מאחורי העקרב של אבארט, הטבעות של אודי והברק של אופל. בפרק שעבר, פגשנו את אינפיניטי, אלפא רומיאו ואסטון מרטין.

הפעם אנחנו צוללים לסיפורים שמאחורי הסמלים של ב.מ.וו, ג'יפ ודאצ'יה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully