וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקים בחמישי: חדשות הרכב בקצרה

וואלה!רכב

20.9.2018 / 18:16

יגואר מנפצת שיא מסלול בלגונה סקה, מהדורות מיוחדות לג'יפ רנגלר, ליגת קאדילק חוזרת ויריד המכונית של אלבר

מבזקים: חדשות הרכב של השבוע. יח"צ,
יגואר דוחפת בכל הכוח, נפרדים מהרנגלר במהדורות מיוחדות וליגת המירוצים של קאדילק חוזרת/יח"צ

יגואר ממשיכה במסע שיאי המסלול של מכונית ה-XE בגרסת ה-SV פרויקט 8. מכונית הסדאן המהירה והחזקה ביותר שייצרה יגואר לכביש הציבורי. המכונית שנשענת על המשפחתית XE עושה שימוש בשלדת אלומיניום קלה, ובמנוע V8 בנפח 5.0 ליטרים עם מגדש על כדי לייצר 600 כ"ס שמאיצים אותה ל-100 קמ"ש ב-3.3 שניות ועד למהירות מירבית של 320 קמ"ש.

אחרי שקבעה שיא הקפה סביב הנורדשלייפה בנורבורגרינג למכונית סדאן ביצור סדרתי בנובמבר 2017 עם 7 דקות ו-21.23 שניות, היא הגיעה למסלול לגונה סקה במונטריי קליפורניה כי לקבוע שיא חדש גם בצד הזה של האוקיאנוס האטלנטי.

המכונית שנבנית בעבודת יד במפעלי יגואר בקובנטרי ננהגה על ידי נהג המירוצים רנדי פובסט וקבעה שיא הקפה של דקה ו-37.54 שניות סביב המסלול המאתגר באורך של 3.5 קילומטרים. כדי לעשות את זה היא מוסיפה להנעה הכפולה שלה חבילה אווירודינמית, שהיא אחת המתקדמות ביותר המורכבות על מכונית סדרתית, עד כמה שאפשר לקרוא למכונית שנבנית בעבודת יד ועושה שימוש במגנזיום במסגרת המושבים שלה.

למי שרוצה גרסה מחודדת מסלול אפילו יותר, מציעה החברה את המכונית בגרסה בעלת שני מושבים בלבד מסיבי פחמן, רתמות מירוץ, בלמים קרמיים ומחיר גבוה אפילו יותר מ-150 אלף הליש"ט שלה.

מבזקים: חדשות הרכב של השבוע. יח"צ,
היגואר החזקה והמהירה ביותר לכביש/יח"צ

פרידה מאייקון

רגע לפני שהמחליף שלו נוחת אצלנו, מוסיפה סמל"ת, יבואנית ג'יפ לישראל שלוש מהדורות אחרונות של הרנגלר JK תחת השם Final Edition.
שלושת הגרסאות עושות שימוש באותו בסיס, קרי - ג'יפ רנגלר עם מנוע הפנטסטאר 3.6 ליטר, 280 כ"ס ו-35.4 ק"מ. תיבת ההילוכים אוטומטית עם חמישה יחסי העברה.
הראשונה בהן היא גרסת ה-RECON (סיור), שמתבססת על גרסת השטח הקשוחה ה"רוביקון" ותגיע עם ריפוד עור ותפירה אדומה, מדרגות שטח, פתחי אוורור במכסה המנוע, חישוקי אפור גרניט, גג בד בנוסף לגג הקשיח, המולטימדיה עושה שימוש במערכת של ALPINE. המחיר - 360 אלף שקלים לפני תוספות.

הגרסה השנייה היא ה-EDITION שמתבססת על גרסת ה"סהרה" ומוסיפה לה אבזור בשאיפה להפוך את הג'יפ הקשוח למהודר ומפואר, ניחא. התוספות כוללות ריפוד עור, גימור כרום בתא הנוסעים, גג בד בנוסף לגג הקשיח, כיסוי גלגל לבן, מדרגות צד ומערכת שמע של ALPINE. מגרסה זו יוצרו 1,250 יחידות על ידי ג'יפ ותשע בלבד מתוכן הוקצו לישראל.

הגרסה האחרונה, ה-GOLDEN EAGLE היא הומאז' לאחת מהגרסאות המיתולוגיות של הג'יפ המקורי עוד בטרם נקרא רנגלר. היא מבוססת על רמת הכניסה "ספורט" ומלבד עיטור הנשר המוזהב על מכסה המנוע מגיעה עם גריל וחישוקי ברונזה, מושבי בד, גג בד בנוסף לגג הקשיח, מערכת שמע של ALPINE ומבמחיר של 320 אלף שקלים.

עוד באותו נושא

חזיז ורעם: נהיגת מבחן בריינג' ספורט SVR

לכתבה המלאה
מבזקים: חדשות הרכב של השבוע. יח"צ,
רנגלר RECON מבוסס על הרוביקון הקשוח/יח"צ

קאדילק Time Attack חוזרת

ליגת המירוצים העממית של מותג קאדילק יוצאת לעונה שנייה. סבב המירוצים שנערכים כנגד השעון, מיועדת לנהגים חובבים ולמכוניות כביש הנחלקות למספר קטגוריות ויוצאות להקפה במטרה לקבוע את הזמן הטוב ביותר על המסלול.

הליגה שהוקמה על ידי לאון טאובס ויובל מלמד, שני פעילים וותיקים בסצנת הנהיגה בישראל שחברו למותג קאדילק על מנת להפיק ליגה שתחולק לחמישה מירוצים. אלו יערכו במסלולים בפצאל, ערד ושדה תימן. לפי מארגני הליגה השנה עלה מספר המשתתפים לכ-100 נהגים וכן מספר הקטגוריות עלה מארבע לשמונה. זאת על מנת לייצר חלוקה טובה ביותר בין רמות הנהיגה השונות והמכוניות.

כל המירוצים בסבב פתוחים לצפייה לקהל הרחב, כאשר הראשון בהם ייערך בחול המועד סוכות במסלול בפצאל ב-26.9.

אור קליין מנהל חטיבת היוקרה בקבוצת UMI:
"כיבואני קאדילק לישראל, מותג המייצג ערכים של נהיגה מהנה, טכנולוגיה מתקדמת ובעל דגמי הספורט מסדרת V, שמחנו על ההזדמנות להירתם ולעזור בקידום הספורט המוטורי בישראל. כפי שראינו בליגה הקודמת יש דרישה גוברת לפיתוח והסדרה של התחום ונמשיך לתרום לקידומו "

מבזקים: חדשות הרכב של השבוע. יולי קיסלוב,
ליגת קאדילק TIME ATTACK חוזרת/יולי קיסלוב

אוטומאניה - יריד המשומשות של אלבר

חברת הליסינג אלבר מתחילה את השנה העברית עם יריד המכירות שלה, במסגרתו יוענקו הנחות של עד 40 אחוזים על המכונית בכל 45 סניפי הרשת שלה. במסגרת ימי המכירות שיימשכו עד ה-30 בספטמבר, נכללים כלי רכב חדשים, יד ראשונה וכן מעטפת שירותים בקניית המכונית כולל ביטוח, העברת בעלות, אחריות, אפשרות לסבסוד התקנה של מערכת מובילאיי.

בין המבצעים וההנחות ניתן למצוא בין השאר ניסאן מיקרה 2015 במחיר של 34 אלף שקלים השווים ל-30 אחוזי הנחה. מאזדה CX5 2015 ב-25 אחוזי הנחה במחיר של 90 אלף שקלים. טויוטה וורסו 2012 ב-40 אחוזי הנחה, החל מ-37,200 שקלים. טויוטה קורולה 2015 ב-40 אחוזי הנחה, החל מ-53 אלף שקלים ויונדאי i35 ב-40 אחוזי הנחה במחיר של החל מ-48 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully