וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקה עולמית: אודי e tron

שי ארז

7.10.2018 / 10:40

כמעט 40 שנים אחרי שהביאה לעולם את הקוואטרו, אודי רושמת ציון דרך היסטורי נוסף עם המכונית הכל-חשמלית הראשונה בתולדותיה. חצינו את האוקינוס האטלנטי כדי להיות שותפים לרגע המכונן.

השקה עולמית: אודי E-TRON. יצרן, אתר יצרן
הנעה כפולה וטווח מוצהר של 400 ק"מ/אתר יצרן, יצרן

ההיסטוריה של אודי, על כל גלגוליה, מאז ייסד אותה אוגוסט הורך לפני כ-110 שנים, ידעה לא מעט עליות ומורדות ובעיקר ציוני דרך ופיתוחים חשובים הן לחברה עצמה והן לעולם הרכב, אבל אין ספק שספטמבר 2018 יירשם בספרי ההיסטוריה של החברה כאחד החשובים שבהם, עת הציגה החברה לעולם את המכונית החשמלית הסדרתית הראשונה שלה audi e tron.

מחברה שהייתה למעשה ארבע חברות שאוחדו להן יחדיו (המיוצגות בסמל ארבעת הטבעות המשולבות) ושכמעט חדלה להתקיים בעקבות מלחמת העולם השנייה וחלוקת גרמניה, עלתה אודי חזרה, כמעט מן האפר, הביאה לעולם בין היתר את הנעת הקוואטרו המפורסמת שהפיחה חיים במרוצי הראלי, ומשם עלתה והתקדמה עד לצמרת יצרני מכוניות הפרימיום תוך שהיא משלבת את תפיסת עולמה הדוגלת בקידמה באמצעות טכנולוגיה עם הגב הכלכלי המוצק של קונצרן פולקסווגן (שרכש אותה בשנת 1969 ממרצדס-בנץ...).

אודי E-טרון. יצרן, אתר יצרן
תשע שעות טעינה משקע ביתי או חצי שעה בעמדה מהירה/אתר יצרן, יצרן

הבאזז למרגלות אלקטרז

הזיקוקים נראו היטב במשרדיה של חברת טסלה השוכנת לא הרחק משם. אם תרצו, אצבע בעין של אילון מאסק

את החשיפה של אחת המכוניות החשובות בתולדותיה, וזו המציינת את תחילתו של העידן הכל חשמלי בתולדות החברה, בחרה חברת אודי לערוך דווקא בארה"ב, ולא סתם בארה"ב, אלא במפרץ סן פרנסיסקו, וכשתותחי הלייזר והפירוטכניקה צבעו והציפו את שמי ומימי המפרץ, הם לבטח נראו היטב במשרדיה של חברת טסלה השוכנת לא הרחק משם. אם תרצו, אצבע בעין של אילון מאסק.

אבל האמת הפחות עסיסית היא שארה"ב נחשבת לאחד משני השווקים הכי חשובים של אודי (השני הוא כמובן סין) וקליפורניה ובעיקר אזור סן פרנסיסקו הם כר המחייה האולטימטיבי לחזון של ה-e tron עם אוכלוסייה מבוססת, חובבת אוויר נקי וגאדג'טים, שתשמח לנסוע לעבודה בעמק הסיליקון ברכב שכולו הייטק והחיים הנוחים והטובים.

לרגל האירוע הזמינו אנשי אודי לסן פרנסיסקו לא פחות מ-1,600 עיתונאי רכב, אנשי תקשורת ומפיצים מרחבי העולם והרימו הפקה פומפוזית כמו שרק האמריקנים יודעים להרים. העיר כמובן הוצפה בשלטי חוצות ענקיים, אוטובוסים ענקיים ומוניות מותגו בבשורת ה-e tron , סמל ענק של אודי הוצב בכניסה לאודיטוריום על שם ביל גראהם מול בניין העירייה המרשים ואפילו פקידת ההגירה בשדה התעופה חייכה ואמרה לי Oh, you came to the audi event. Enjoy"". כיבוש וחישמול העיר הושלם.

עוד באותו נושא

אודי A7 החדשה במבחן דרכים. בלייד ראנר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully