וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן דרכים: מרצדס C קופה

25.12.2018 / 7:26

מרצדס עדכנה את C קופה ביחידות כוח חדשות, שידרגה את מערכות התפעול בתוך הרכב, ועטפה את הכל באותו עיצוב יפיפה. לא צריך יותר מזה כדי לשכנע אותנו לקחת לסיבוב את אחת המכוניות היותר יפות בסביבה

מבחן דרכים: מרצדס C קופה המחודשת. יואל שוורץ, ניר בן טובים
כן, ככה בדיוק צריכה להיראות קופה יוקרתית/ניר בן טובים, יואל שוורץ

וואו, היא נראית כל כך טוב. במיוחד מאחור במבט מזווית נמוכה. ההשתפלות של הקורה האחורית לתוך תא המטען והסגירה המטאפורית של הפנסים רק מחזקים את הפיסול המוגמר שבקלות יכול להתמודד על תואר המכונית היפה ביותר בקטגוריה. גם לאחר מתיחת פנים לא השתנה הרבה בעיצוב החיצוני של הדגם הזה, מרצדס C קופה, וטוב שכך. כי בקלות ניתן היה ליפול עם גימיקים שבמקרה הטוב, היו מפרים את ההרמוניה העיצובית. זה בסופו של דבר ולפני הכל מה שאתה מחפש במכונית קופה, בטח של מותג יוקרה.

עוד באותו נושא:
- נהיגה ראשונה: מרצדס C קלאס המחודשת
- מבחן דרכים: מרצדס A קלאס החדשה

גם ממדי המכונית לא השתנו, עדיין עם 469 ס"מ לאורך, רוחב של 181 ס"מ וגובה של 141 ס"מ. כך שהמרחב בתא הנוסעים נותר כשהיה: מלפנים טוב בכל זווית למעט מרווח ראש לגבוהים. ומאחור, 284 הס"מ בבסיס הגלגלים מספקים מרווח טוב לשני בוגרים ממוצעי מידות כשמרווח הראש מצומצם ומרחב הברכיים סביר גם כאשר מלפנים יושב אדם גבוה. הכניסה למושב האחורי כמקובל בז'אנר - מעט מאתגרת, ותא המטען סביר בגודלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully