וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו סדרה 8 בישראל

27.12.2018 / 9:00

ארוכה, נמוכה, אקסלוסיבית - זו ב.מ.וו סדרה 8 מכונית הדגל הספורטיבית של ב.מ.וו ששיווקה בישראל החל רשמית. 530 כ"ס, פאר וטכנולוגיה במחיר של החל מ-1,250,000 שקלים

ניר בן טובים

כאשר קו הרקיע של גוש דן משמש לה כתפאורה, עם רבי הקומות האדירים שמרבים להתרומם מסביבה, מהקומה ה-15 של בניין דלק מוטורס - הביטה ב.מ.וו סדרה 8 החדשה על תל אביב מלמעלה והכריזה על בואה.

סדרה 8 שגרסת הקבריולה שלה רק הוצגה לפני מספר שבועות בתערוכת לוס אנג'לס, היא ספינת הדגל הספורטיבית של ב.מ.וו. המספר הזה, שלאורך כל שנות ה-90 פיאר את מכונית ה-GT הגדולה של ב.מ.וו חזר לעוד סיבוב בשנות ה-2000 על ה-Z8, אבל הפעם היא שוב כאן במלוא הדרה.

יש לה הרבה הדר, עם 485 ס"מ לאורך היא אמנם מעט קצרה יותר מהמכונית שהיא מחליפה, הסדרה 6, אבל 190 ס"מ לרוחב וגובה של 135 ס"מ מסדרים לה מסר מאוד תקיף והרבה מאוד נוכחות.

ב.מ.וו סדרה 8 בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
V8, טורבו, 530 סוסים ו-3.7 שניות ל-100 קמ"ש/ניר בן טובים, קינן כהן

מכסה המנוע הארוך שלה, סימן היכר היסטורי של מכוניות ב.מ.וו ארוך כאן מהסיבה הנכונה - המנוע. גרסת ה-850 הבכירה ביותר בהיצע לעת עתה היא זו שמגיעה אלינו ומתחת לכל הפלסטיקה שם יש V8 עם שני מגדשי טורבו, 530 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-76.5 קג"מ ב-1,800 סל"ד ומכיוון שב.מ.וו לא רוצה שהמכונית הזו תהייה האחרונה של הלקוחות שלה, היא ציידה אותה בהנעה כפולה כדי לעזור להוריד את כל זה לכביש, בלי להוריד את הנהג מהכביש. על פי ב.מ.וו גם עם ההנעה הכפולה, ההעדפה להעברת הכוח היא לגלגלים האחוריים, כדי לשמר את מאפייני הנהיגה המוכרים של מכוניות החברה. הכוח עובר דרך תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם שמונה יחסי העברה.
הביצועים של כל זה, באופן טבעי - הולמים ואף למעלה מכך. 3.7 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ו-250 קמ"ש מירביים.

עד בצד הדינאמי, בולמי M אדפטיביים, דפרנציאל M ספורט מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית והיגוי אקטיבי בו הגלגלים האחוריים מופנים בניגוד לכיוון ההגה במהירות נמוכה לטובת תמרון טוב יותר ובמקביל להגה לשיפור היציבות במהירות גבוהה.

עוד באותו נושא

ספינת הדגל הספורטיבית: הוצגה ב.מ.וו סדרה 8 החדשה

לכתבה המלאה
ב.מ.וו סדרה 8 בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
ברמת הגימור "קרבון אדישן" מראה מתכתי לתא הנוסעים, ב"אלגנט" דיפוני עץ/ניר בן טובים, קינן כהן

אם נגענו בהיגוי, נעבור למערכת טכנולוגית שמופיעה כאן לראשונה במכונית, ה- Reversing Assistant מערכת סיוע בנסיעה לאחור ש"מצלמת" את 50 המטרים האחרונים בהם נסעה המכונית ומסוגלת "לנהוג" אותה אחורה באותו תוואי כאשר הנהג רק שולט על המצערת והבלמים.
עוד בטכנולוגיה הבטיחותית: בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית, בקרת סטייה מנתיב, התערבות בתמרוני חירום, התראה בפני פגיעת צד, התראה על רכב ב"שטח מת", התראת תנועה חוצה ועוד.

ב.מ.וו סדרה 8 בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
תגיע ברמת הגימור הגבוהה יותר, ועם המנוע החזק יותר/ניר בן טובים, קינן כהן

סדרה 8 החדשה מגיעה לישראל גם ברמות האבזור הגבוהות יותר שמציעה היצרנית. שתי חבילות מוצעות עם המכונית, שההבדלים בניהן בעיקר קוסמטיים - אלגנט - עם גימורי כרום מבחוץ ודיפוני עץ בפנים וקרבון אדישן עם חלקים חיצוניים מסיבי פחמן (גג, מראות צד וחלקים מהפגושים) ודיפוני מתכת בתא הנוסעים. גם חישוקי 20 האינץ' של שתי הגרסאות שונים בעיצובם.

בשאר סעיפי האבזור לשתי הגרסאות רשימה דומה, עם פנסי לייזר בחזית ותאורת לד אדפיטיבית, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' ומסך מגע מרכזי 10.25 אינץ', ריפודי עור כמובן, מפתח חכם עם צג מגע, תפעול מערכות המידע במחוות יד וגם פקדי הקריסטל הצלול בידית ההילוכים - הסינים, כך אומרים בב.מ.וו משתגעים על זה.

ב.מ.וו סדרה 8 בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
גימור הקריסטל הצלול לבורר ההילוכים - הסינים ממש אוהבים את זה, אומרים בב.מ.וו/ניר בן טובים, קינן כהן

אז כמה התענוג? ב.מ.וו 850i xDrive ברמת הגימור אלגנט תעלה 1,250,000 שקלים ואילו רמת הגימור קרבון אדישן תרוקן מהעו"ש שלכם 1,300,000 שקלים.

במסיבת העיתונאים, ניצל מנהל המותג ברק כהן את ההזדמנות לעדכון בנוגע לשורת הדגמים החדשים שנראה מהמותג בישראל במהלך 2019. לאורך השנה עתידים להגיע לישראל לא פחות מחמישה דגמים חדשים לחלוטין: הדור החדש של ה-X5, וגם ה-X4 החדש והסופר קרוסאובר הענקי X7 יגיעו ובגזרת הכביש מכונית הספורט Z4 החדשה, סדרה 3 החדשה וכן מתיחת הפנים של ב.מ.וו סדרה 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully