וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוך טווח שברולט אקווינוקס: עדכון חודשי

24.2.2019 / 10:58

האקווינוקס הוא קרוסאובר נעים ומפנק, מרווח ויעיל. בטווח מחירים של 150-163 אלף שקלים הוא מעניק הצעה אטרקטיבית אבל חסרים לו ניצוץ מרגש, ומערכות בטיחות אקטיביות; האם זה מספיק ל-2019?

שברולט אקווינוקס ארוך טווח: דבר הנהגת. ערן גילווארד, ניר בן טובים
מרשים למראה גם בעיצוב גם בשל המימדים/ניר בן טובים, ערן גילווארד

בשבועות בהם בילה אצלנו האקווינוקס הוא היה מפנק, נעים וללא רבב. הוא לא השמיע גיהוק ושיהוק, בין אם מדובר בסידורים פרקטיים בגבולות השכונה, או בירידה לדרום עם שני הנכדים, וציוד קמפינג רב. האקווינוקס מרשים למראה, עם ישבן כבד המתוח בקווים מלוכסנים. עם 465 מטרים מפגוש לפגוש ובסיס גלגלים של 272.5 סנטימטרים, שברולט אקווינוקס מציע רמת נוחות ומרחב פנימי גדולים מאלה של רוב הג'יפונים הקומפקטיים. המרחב לנוסעים מצוין, וכך גם תא המטען הנפתח חשמלית.

עוד באותו נושא:
- יוצאים לדרך עם שברולט אקווינוקס למבחן ארוך טווח
- שברולט אקווינוקס: דבר הנהגת

שברולט אקווינוקס ארוך טווח: דבר הנהגת. ערן גילווארד, ניר בן טובים
רמת הגימור הגבוהה עשירה מאוד באבזור הנוחות/ניר בן טובים, ערן גילווארד

התחושה העיקרית המוקרנת מהאקווינוקס היא 'נוחות ונעימות'. זה לא רכב מלהיב או מרגש אבל הוא מעניק תחושה מפנקת, כמצופה מגרסת LT העולה 163,000 שקלים. מרחב הפנים מצוין, מסך המגע "8 משולב בלוח המחוונים בצורה נעימה ואסתטית. מערכתMyLink של שברולט מתפקדת היטב והיא כוללת ממשק Apple CarPlay ומצלמת נסיעה לאחור. גימיק נחמד היא התנעה מרחוק, והפעלת מיזוג האוויר לפני הכניס לרכב. עיצוב הפנים מיושן למדי, אבל הוא נוח לשימוש וארגונומי מאוד.

עוד באותו נושא

מבחן ארוך טווח: שברולט אקווינוקס

לכתבה המלאה
שברולט אקווינוקס ארוך טווח: דבר הנהגת. ערן גילווארד, ניר בן טובים
שפע מקום גם ליושבים מאחור עם שקעי USB, שקע חשמל ויציאות מיזוג/ניר בן טובים, ערן גילווארד

בזמנים אחרים יכולנו לצפות למנוע בשרני ושרירי, אבל לא ב-2019. מסתבר כי גם האמריקנים למדו לייצר מנועי טורבו קטנים וחזקים, זה של האקווינוקס מגיע בנפח 1.5 ליטר והספק מרבי של 170 כוח סוס. משודך לתיבת 7-הילוכים הוא מספק 170 כ"ס ומאיץ מעמידה ל-100 ב-9.0 שניות, נתון ראוי ביותר. תצרוכת הדלק נעה סביב 12 קילומטרים לליטר, סביר מאוד לרכב גדול שכזה.

כיאות לקרוסאובר המגיע אלינו מאמריקה, האקווינוקס מציע נוחות נסיעה גבוהה. כיול המתלים רך יחסית, נעזר בצמיגי 225/65R17 בעלי חתך גבוה יחסית. התוצאה לא תספק את מי שרוצה לחרוך צמיגים, אבל היא מתאימה מאוד לאופי השימוש המשפחתי של האקווינוקס. הוא נינוח ורגוע, יודע לשייט במהירות אבל לא מתיימר להיות 'מכונית לנהג'.

שברולט אקווינוקס ארוך טווח: דבר הנהגת. ערן גילווארד, ניר בן טובים
נינוח ונעים מאוד לנסיעה/ניר בן טובים, ערן גילווארד

אז מה חסר? חסרות מערכות בטיחות אקטיביות. ב-2019 כבר קשה לקבל רכב משפחתי שאין בו בלימה אוטונומית או תיקון סטייה מנתיב. הצפצופים של מובילאיי מהווים תחליף חלקי ביותר, והייתי שמח לקבל מפרט בטיחות מלא - כפי שמציעים רוב המתחרים בגזרת מחיר זו.

שברולט אקווינוקס ארוך טווח: דבר הנהגת. ערן גילווארד, ניר בן טובים
1.5 ליטר טורבו עם 170 סוסים מכובדים/ניר בן טובים, ערן גילווארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully