וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

330 אלף דולר לפח: נהג למבורגיני השוויץ ברכב היוקרה שלו - והתרסק אל הקיר

31.3.2019 / 8:20

נהג הלמבורגיני האיץ כדי להרשים את הקהל, איבד שליטה על הרכב והתרסק בעץ ובקיר לבנים. התאונה הקשה תעלה לנהג - שיצא מהרכב בדמעות - כמה מאות אלפי דולרים

YOUTUBE/SUPERCARS ON THE STREETS

חטא היהירות: נהג למבורגיני השוויץ ברכב הספורט היוקרתי שלו, האיץ מול עשרות צופים נלהבים - איבד שליטה והתנגש בקיר לבנים. הצופים המבוהלים מיהרו אל הרכב המרוסק ותיעדו את גודל הנזק. מכונית הלמבורגיני החדישה מדגם הורקאן פרפורמנטה, ששווייה 330 אלף דולר, נכחה באירוע רכבי ספורט של HR Owen בראשון האחרון בשכונת אקטון, מערב לונדון. ברגע שהנהג, שעשה את דרכו הביתה, האיץ כדי להרשים את הקנאים שנותרו מאחור וניסה להאט כשהבין שיש תנועה מקדימה - הוא איבד שליטה על הרכב וסטה לכיוון המדרכה. הרכב התנגש בעץ - שגם מנע ממנו להתהפך - ומשם בקיר לבנים, מה שהותיר אותו עם נזק עצום, בעיקר במכסה המנוע ובתא המטען.

הנהג יצא ללא פגע מהתאונה אם כי עדי ראייה ציינו שהוא יצא מהרכב בדמעות. הרכב הופיע באירוע של HR Owen, שם זכו המבקרים למבט חטוף לבו פני ששהוא התרסק ופונה משם בגרר. בסרטון ובתמונות שצולמו ע"י עדי ראייה נלהבים ניתן לראות מקרוב את הנזק הרב שוודאי ישבית את הרכב. למרבה המזל, לא היו הולכי רגל או צופים שעמדו בדרכה של הלמבורגיני כשזו עלתה על המדרכה והתנגשה בקיר.

תאונה עם למבורגיני. צילום מסך
הרגע שהלמבורגיני מאבדת שליטה על הכביש/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אבא עצבני הרס את הרכב של בתו בדחפור כי תפס אותה עם בחור

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully