וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי חדשות דו גלגלי

8.4.2019 / 7:55

הוסקוורנה XT125 החדש בישראל לשטח, ימאהה R125 לכביש, הונדה עם שת"פ למערכות המיגון של HELITE ומערכת מיגון ואיתור חברתית ראשונה לדו גלגלי. אלו מבזקי החדשות על שניים

מבזקי דו גלגלי. יח"צ,
מבזקי דו גלגלי/יח"צ

מערכת האיתור החברתית הראשונה לדו גלגלי Ellr, מושקת בישראל במקביל להשקה העולמית שלה. המערכת החדשה פותחה בישראל ומיוצרת באירופה מציגה שלל יכולות שחלקן מופיעות במערכות דומות, אך ייחודה הוא בשילוב של הצגת המידע וניהול שלו באפליקצייה ייחודית וכן היכולת לשתף את החברים המנויים או מנוי מוגדר מראש במקרה של תאונה חלילה. אבל לא רק במקרה כזה, האפליקציה גם מאפשרת לשתף מיקום וגם מסלולי רכיבה בין כל מי שמתקין את האפליקציה (זמינה באפל סטור ובגוגל פליי), גם ללא המערכת עצמה.

המערכת המשווקת על ידי חברת TRAXX הגרמנית, מתחברת לאופנוע בהתקנה שאינה דורשת חיבור לצמת החוטים של האופנוע או הקטנוע אלא רק למצבר ופועלת אוטומטית ברקע ללא צורך לדרוך או להפעיל אותה בנפרד. המערכת מצוידת בסוללה פנימית עצמאית המאפשרת מעקב אחר האופנוע גם אם נותקו החוטים שלה במקרה של גניבה. התקשורת מבוצעת באמצעות כרטיס SIM בינלאומי.

עלות המערכת היא 1,400 שקלים וכוללת שנתיים אחריות וכן ללא דמי שימוש בהן.

פרטים נוספים באתר החברה.

מבזקי דו גלגלי. יח"צ,
מתוך האפליקציה של Ellr שיתוף סטטוס האופנוע ומסלולי רכיבה/יח"צ

ימאהה R125 החדש בישראל

מטרו מוטור משיקה את כרטיס הכניסה שלה לעולם אופנועי הספורט - ה-R125 החדש. האופנוע החדש לחלוטין מציג מנוע עם מערכת תזמון שסתומים משתנה לזמינות כוח משופרת לאורך קשת הסל"ד. התחדשו גם מערכת הקירור והזרקת הדלק. ההספק נותר זהה ועומד על 14.9 כ"ס על מנת להתאים לרישיון A2.

את המנוע החדש עוטפת שלדת DELTABOX, מלפנים בולם 41 מ"מ וזרוע אחורית מאלומיניום. תיבת ההילוכים מחוברת למצמד מחליק למניעת נעילה של הגלגל האחורי בהורדות הילוך.

מכיוון שבקבוצה שלו, למראה החיצוני יש משקל של ממש בשיקולי הקניה. ה-R125 מתהדר במראה האופייני של אופנועי הספורט של ימאהה. כולל את סכמת הצביעה המוכרת, פנסי לד מלפנים ומאחור, כונסי האוויר בזנב ועוד. בלוח המחוונים מסוג LCD יש נורית העלאת הילוכים ותצוגת ההילוך הנבחר בצג.

מחיר ה-R125 עומד על 29 אלף שקלים.

עוד באותו נושא

מבזקי הרכב של השבוע: אפריליה, ב.מ.וו וטיסה במתנה לפורמולה 1

לכתבה המלאה
מבזקי דו גלגלי. יח"צ,
ימאהה R125, שואל מאפייני עיצוב מהאחים הגדולים/יח"צ

הוסקוורנה TX125

אופנוע האנדורו הדו פעימתי של הוסקוורנה חוזר לישראל אחרי הפסקה של כשנתיים, עם רישוי צהוב המאפשר רכיבה על הכביש.

האופנוע הוא למעשה גרסה מעט ממותנת ומותאמת לתקני זיהום אוויר עדכניים של ה-TE125, עם הזרקת דלק אלקטרונית, כך שיש לו את שלדת האנדורו של ה-TE בולמי WP, בחירה בין מצבי ההצתה, כידון PRO Taper, מגן גחון, מגני ידיים פתוחים וידיות מתקפלות.

מחיר ה-TX125 עומד על 51 אלף שקלים כולל אגרות רישוי.

מבזקי דו גלגלי. יח"צ,
הוסקוורנה TX125 עכשיו ברישוי צהוב/יח"צ

הונדה ו-HELITE שומרים עליכם

חברת "מאיר" יבואנית הונדה לישראל יוצאת בשיתוף פעולה עם אדקיז טכנולוגיות, יבואנית אפודות המגן של HELITE לישראל.

החברות יציעו את דגם ה-TURTLE המתקדם של החברה בסבסוד של 1,000 שקלים ממחירו לרוכשי אופנועים וקטנועים חדשים של הונדה או ללקוחות הטרייד אין של היבואנית. מחיר האפודה המתנפחת לאחר ההנחה יעמוד על 1,990 שקלים. הנחה של 35 אחוזים מהמחיר המלא הרשמי.

אפודת המגן של HELITE מספקת הגנה על הגב, החזה, הצלעות והצוואר במקרה של נפילה או תאונה באמצעות ניפוח מהיר שלה. כריות האוויר הינן רב פעמיות, כל עוד לא לא נוצר בהן קרע ודורשות רק קיפול והחלפה של מיכל ה-CO2 המשמש לניפוח.

עוד על מוצרי החברה ניתן לקרוא כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully