וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי סוף השבוע: ליגת קאדילק, גודייר והפנינג אופנועים

וואלה!רכב

12.4.2019 / 13:39

ליגת קאדילק 2019 מסכמת עונה, גודייר זוכה במכרז הצמיגים של מנהל הרכב הממשלתי והפנינג אופנועי אספנות ומוזיקה בסוף השבוע

מבזקי רכב. יצרנים, עמית אגרונוב,
ליגת קאדילק מסיימת עונה שנייה מוצלחת, גודייר זוכה במכרז לאספקת צמיגים והפנינג אופנועים/יצרנים, עמית אגרונוב

חברת MVP בשיתוף ברקום (יבואנית דיבוריות CARDO לישראל) מזמינות את הציבור הרחב להשתתף בהפנינג דו גלגלי ענק בעמק חפר בשבת הקרובה בין השעות 10:00 ל-15:00.
האירוע שיערך בהאנגר 9 בפארק התעשיות בעמק חפר ישלב תצוגה של בוני אופנועי קאסטום, לצד תצוגה של אופנועי אינדיאן ויוסאנג. כמו כן ייערכו תצוגות של אופנועי אספנות ואופנועי קאסטום שישתתפו בתחרות לבחירת האופנוע היפה ביותר בקלפי שתוצב במקום. הפרסים לאופנועים הזוכים, דיבורית חדשה של CARDO pack talk JBL ומצלמת דרך דו כיוונית כולל התקנה ב-AD Motorsport. מלבד התצוגות ילוו את האירוע דוכני מזון וגם מופעים מוזיקליים, כאשר המרכזי בהם הוא של יהודה עדר (תמוז) ואלי חדד (בנזין).

הכניסה לאירוע חופשית וישנה חנייה צמודה העומדת לרשות המבקרים.

מבזקי חדשות רכב. עמית אגרונוב,
כיף ותמרות עשן בליגת קאדילק/עמית אגרונוב

מניפים גביעים בפעם השנייה

ליגת קאדילק Time Attack‎ ערכה את המירוץ החמישי והאחרון לעונת 2019 במסלול המירוצים בפצאל. זוהי העונה השנייה של ליגת המירוצים בחסות מותג היוקרה האמריקני המיועדת למכונית כביש סדרתיות. בכל אחד מחמשת מירוצי הסבב השתתפו כ-60 נהגים שהתחרו בלא פחות מ-9 קטגוריות שונות לפי הספקי מנוע ומידות צמיגים וכן קטגוריות פתוחות ולראשונה גם קטגוריה ייעודית למכונית ראדיקל.

הליגה אותה הקימו לאון טאובס, חברת "ספארקו ישראל" ויבואנית קאדילק לישראל נתמכת גם על ידי הרשות לנהיגה ספורטיבית של משרד הספורט.

עוד באותו נושא

מבזקי הרכב של השבוע: אפריליה, ב.מ.וו וטיסה במתנה לפורמולה 1

לכתבה המלאה
מבזקי רכב. יצרנים, עמית אגרונוב,
גודייר אפישנטגריפ, הזוכה במכרז של מנהל הרכב הממשלתי/יצרנים, עמית אגרונוב

המדינה בחרה

חברת ב.מ.ב יבואנית צמיגי גודייר לישראל זכתה במכרז מנהל הרכב הממשלתי. המכרז כולל את אספקת הצמיגים לניידות השירות, הסיור והפיקוד של המשטרה, שירות בתי הסוהר, רכבי השרד של הממשלה וגופי בטחון נוספים.

המכרז מקיף אספקה שוטפת של צמיגי האפישנט גריפ המוגדרים כצמיגים עם התנגדות נמוכה לגלגול וחסכוניים בדלק לשנתיים ועם אפשרות הארכה לשנתיים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully