וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד פוקוס החדשה: עכשיו בתצורת סטיישן ספורטיבית

17.5.2019 / 8:34

פורד פוקוס החדשה שנחשפה בשנה שעברה מוסיפה להיצע שלה גם את גרסת הסטיישן החמה. לפוקוס ST וואגן 280 כ"ס ממנוע 2.3 ליטר ותיבת הילוכים ידנית או אוטומטית

פורד פוקוס ST סטיישן. יצרן, אתר יצרן
עכשיו כל המשפחה והכלב יוכלו לנסוע מהר מאוד.../אתר יצרן, יצרן

פורד מצרפת להיצע הגרסאות של הפוקוס החדשה, הכוללת מעבר למכונית הרגילה גם את גרסת הכמו-שטח "אקטיב" ואת הפוקוס ST הספורטיבית גם תצורת סטיישן שימושית למכונית הביצועים שלה.

המכונית עושה שימוש במכלולי הפוקוס ST האצ'בק, מה שאומר שימוש במנוע האקו בוסט 2.3 ליטר המוגדש ולו 280 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו42.8 קג"מ ב-3,000 סל"ד. פורד משום מה לא מפרסמת נתוני האצה ל-100 קמ"ש, אבל אלו של ה-ST האצ'בק עומדים על מעט פחות מ-6 שניות, כך שהסטיישן אמורה להיות איטית מעט יותר.

ההנעה היא קדמית, עם דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני. המכונית שתשווק עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית מציגה בגרסה הראשונה מערכת לסנכרון הסל"ד בהעברת הילוכים כחלק מחבילת ה"פרפורמנס" של המכונית. הגרסאות האוטומטיות עושות שימוש בתיבת שבעה הילוכים פלנטרית.

פורד פוקוס ST סטיישן. יצרן, אתר יצרן
הנמכה של 10 מ"מ ביחס לדגם הרגיל/אתר יצרן, יצרן

עוד מערכת בה מצוידת ה-ST החדשה כחלק ממצבי הנהיגה אחראית על שמירה של סל"ד גבוה בנהיגה ספורטיבית, גם כאשר הנהג מרפה מדוושת המצערת. המטרה היא להמשיך ולשמור על לחץ גדישה בטורבו כדי לייצר כוח זמין כאשר חוזרים להאיץ. עוד ברשימת ההפתעות של גרסה זו, מושבי רקראו, בולמי זעזועים קשיחים יותר, בלמים מוגדלים ויחס העברה מהיר יותר להגה עם שני סיבובים מנעילה לנעילה.

בבריטניה תתחיל הפוקוס ST סטיישן להימכר במהלך הרבעון השלישי של 2019, אלינו, לאור נתוני המכירות הנמוכים של הגרסה בדור הקודם, רוב הסיכויים שהיא לא תגיע. שם, היא תתמודד מול סקודה אוקטביה RS קומבי וסיאט לאון קופרה ST.

עוד באותו נושא

הקאמבק של פורד?

לכתבה המלאה
פורד פוקוס ST סטיישן. יצרן, אתר יצרן
פורד פוקוס ST סטיישן/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully