וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד אדג' המחודש בישראל וזוכה להוזלה

3.6.2019 / 7:48

פורד אדג', שלא הצליח להתבלט בישראל בשנים האחרונות זכה למתיחת פנים, במסגרתה הוא מקבל שורת עדכונים חיצוניים, פנימיים ומכאניים וגם גרסת ST שרירית. המחיר מתחיל ב-255 אלף שקלים

פורד אדג' המחודש בישראל. יצרן, אתר יצרן
גרסת ה-ST השרירית עם 330 כ"ס/אתר יצרן, יצרן

כאשר היא נשענת במיוחד על מכירות הג'יפונים שלה, קוגה, אקספלורר ואדג' - דלק מוטורס יבואנית מותג פורד לישראל מתייחסת ברצינות לאדג' המחודש. הרכב שזכה למתיחת פנים בסוף השנה שעברה מגיע כעת לישראל עם רמות גימור ומנוע חדש.

למרות העיצוב החיצוני שמקבל מראה אירופי וספורטיבי יותר מאשר החזות האמריקנית בעבר, זה כולל פנסי לד, גריל חדש, פנסים אחוריים חדשים ועוד. המימדים נותרו זהים, אורך כללי של 481 ס"מ, רוחב של 193 ס"מ, גובה של 174 ס"מ ובסיס גלגלים של 285 ס"מ. מרווח הגחון הוא 21 ס"מ ותא המטען הוא בנפח 1,100 ליטרים.

המספרים האלו מעמידים אותו ביתרון מטראז' משמעותי מול מתחרים אפשריים כמו קיה סורנטו, יונדאי סנטה פה או סקודה קודיאק ברמות הגימור השונות שלהם. ככה זה כאשר אתה מגיע מאמריקה.

העדכונים המשמעותיים הם תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית חדשה עם 8 יחסי העברה, מערכת עצור-סע לדימום המנוע בעמידה ועוד. עדכונים נוספים נמצאים מתחת למכסה המנוע. מנוע ה-2.0 ליטר עלה ל-248 כ"ס במקום 245, המומנט, חשוב יותר עלה ל-39.7 במקום 37.3. הזינוק ל-100 קמ"ש ב-8.2 שניות והמהירות המירבית היא 192 קמ"ש.מנוע זה יוצע בהנעה קדמית בלבד. לצידו, בגרסת ה-ST מקבל האדג' את מנוע ה-2.7 ליטר טורבו של היצרנית. כאן יש 330 כ"ס ו-54.5 קג"מ. תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.9 שניות ומהירות מירבית של 209 קמ"ש. לגרסה זו הנעה כפולה קבועה.

פורד אדג' המחודש בישראל. יצרן, אתר יצרן
מעודן בהופעה, אבל עדיין נדיב במימדים/אתר יצרן, יצרן

לאדג' המחודש ארבע רמות גימור, שלוש מתוכן בשידוך למנוע ה-2.0 ליטרים ואחת לגרסת ה-ST. שמות הגרסאות הן SEL פלוס, טיטניום, טיטניום פלוס וכאמור ה-ST. בהתאם לרמת הגימור גם מערכות הבטיחות המתקדמות החדשות של פורד. חבילת הבטיחות הראשונה היא Co-Pilot360 Protect וכוללת התרעה על התנגשות בכלי רכב או הולכי רגל וסיוע בבלימה, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, התרעה על רכב ב"שטח מת", התרעת תנועה חוצה ושליטה באורות. חבילת הבטיחות Co-Pilot360 Assist Plus מוסיפה בקרת שיוט אדפטיבית עם מצב נסיעה בפקקים, שמירה על הרכב במרכז נתיב בנוסף לתיקון סטייה וסיוע אקטיבי להגה בפעולת התחמקות. בשתי החבילות מערכת בלימה עצמית במקרה של זיהוי תאונה להפחתת נזק משני.

עוד באותו נושא

הקאמבק של פורד?

לכתבה המלאה
פורד אדג' המחודש בישראל. יצרן, אתר יצרן
תוספת אבזור בכל רמות הגימור/אתר יצרן, יצרן

גרסת הכניסה היא כאמור ה-SEL פלוס, זו כוללת את חבילת הבטיחות Protect חישוקי 18 אינץ', פנסי לד, חלון שמש פנורמי, מושבים חשמליים, כניסה ללא מפתח ודלת תא מטען חשמלית עם פתיחה בהנפת רגל, טעינה אלחוטית לנייד, מסך מולטימדיה 8 אינץ' עם תאימות לאפל, חיישני רוורס, מצלמה ועוד. מחיר גרסה זו 255 אלף שקלים, הוזלה של 10,000 שקלים לעומת גרסת הכניסה בעבר.

ברמת הגימור שמעליה, טיטניום מוסיפה חישוקי 19 אינץ', ריפוד עור, כיוון הגה חשמלי, זכרונות למושב הנהג, מערכת שמע של הרמן קדרון ועוד. מחיר גרסה זו 275 אלף שקלים, הנחה של 20 אלף שקלים ביחס לדור היוצא.

רמת הגימור טיטניום פלוס מוסיפה חישוקי 19 אינץ' וחבילת עיצוב חיצונית, קירור מושבים קדמיים וחימום למושבים האחוריים, סיוע חניה עם חיישנים היקפיים, מצלמה קדמית ועוד. כאן המחיר הוא 295 אלף שקלים, גם פה, 20 אלף שקלים פחות מאשר ברמת גימור המקבילה בדור היוצא.

גרסת הביצועים ה-ST מגיעה לא רק עם מנוע חזק יותר והנעה כפולה (עם העדפה לגלגלים האחוריים), אלא גם אם מאפיינים דינאמיים אחרים כמו בלמים גדולים יותר ובעלי רפידות בתרכובת עמידה יותר לשימוש קיצוני, כיול שונה לתיבת ההילוכים, ועוד. מבחינת אבזור יש פה מגבר צליל מנוע בתא הנוסעים, תוספות עיצוב חיצוניות ופנימיות בנוסף לכל האבזור מרמת הגימור טיטניום פלוס. מחיר גרסה זו עומד על 320 אלף שקלים. ברמת מחירים זו הוא כבר מתחרה ישיר לג'יפ גרנד צ'ירוקי וקאדילק XT5.

פורד אדג' המחודש בישראל. יצרן, אתר יצרן
פורד אדג' המחודש בישראל/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully