וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס אקומושן: מחדשים מציאות

14.6.2019 / 7:40

תערוכת אקומושן העניקה הצצה לחידושים שצפויים להשפיע על כלנו בעתיד הקרוב והקרוב פחות. אורח הכבוד, ביל פורד, יו"ר חברת פורד העולמית, החמיא לישראליות ולחוסר ההיררכיה אשר יוצרת את אותה חדשנות ייחודית

בני דויטש

כנס אקומושן לתחבורה חכמה הוא למעשה זירה למפגש בין חולמים, יזמים, משקיעים, ועובדים פוטנציאלים. זו שנה שביעית בה הוא נערך והפעם אירח 135 סטרטאפים ומיזמים (רובם ישראלים), וחשף אותם לעיניי למעלה מ-4,000 איש וחשוב מכך - לעיניי יותר מ-1,000 נציגים מחו"ל, כולל עיתונאים ואנשים בעמדות מפתח ובהם: מארק פילדס, המנכ"ל לשעבר של פורד העולמית, בוריס שולקין, סגן נשיא חברת MAGNA, נאצ'ו חימאנס, מנכ"ל BP באירופה ובמזרח התיכון, טאקאו אסאמי, סגן נשיא ברנו ניסאן מיצובישי, אלכסנדר וירוס, מנכ"ל SNCF ענקית הרכבות הצרפתית ועוד.

אורח הכבוד היה ביל פורד, נינו של הנרי פורד ויושב ראש חברת פורד העולמית. הוא גם פתח את האירוע המרכזי השנתי, והחמיא לחברות האוטו-טק הישראליות: "אנחנו חיים בעידן מאוד מעניין וחדשני, שיעצב את עתיד כולנו, בצורה משמעותית ובקצב גבוה מבעבר. מבחינה זו ישראל היא אקו-סיסטם מדהים, ומה שאני אוהב בה זה את האנרגיה ואת חוסר ההיררכיה. זה גורם גם לקול הכי חלש בחברה להישמע, וזה הרי הבסיס לחדשנות. לפעמים צריך לדפוק על הרבה דלתות כדי שמשהו יעבוד. צריך להיות עיקש. אבל בסוף משהו ישמע את הרעיון שלך. וזה בדיוק מה שקורה כאן באקומושן. מה שקורה כאן עכשיו הולך להשפיע על כולנו."

כנס אקומושן. אסף קליגר,
ביל פורד בכנס אקומושן/אסף קליגר

במהלך הכנס ולפניו נחשפו כמה מייזמים חדשים, כשאחרים יצאו בהכרזות הקשורות בטכנולוגיה, פעילות והשקעות בארץ ובעולם. נציין כמה מהמייזמים והסטארט-אפים שעשו כותרות בכנס השנה:

• פורד ובתאום מושלם ולא מתוכנן גם ברית רנו ניסאן ומיצובישי, הודיעו כל אחת בנפרד, על הקמת מרכז/מעבדת חדשנות בישראל לגיוס סטארט-אפים.

• חברת הדלק BP יחד עם storedot מהרצליה חשפו לראשונה סוללות שניתן להטעין תוך 5 דקות, שמיועדות לקטנועים ויאפשרו טווח נסיעה של 70 ק"מ.

• Yandex - חברת הטכנולוגיה הרוסית הדגימה את אחד מכלי הרכב האוטונומיים שהיא בוחנת בישראל, לאחר שכבר ניווטו ברחובות לאס וגאס ומוסקבה.

עוד באותו נושא

דיימלר חונכת מרכז מחקר ופיתוח בישראל

לכתבה המלאה
כנס אקומושן. יח"צ,
דגם המכונית המעופפת של NFT/יח"צ

• NFT - מפתחת eVTOL, כלי טיס חשמלי שמסוגל הן לנסוע כמו מכונית והן לטוס כמו מטוס כשהוא יכול להמריא ולנחות אנכית.

• Silentium - חברה מנס ציונה הפועלת קרוב ל-20 שנים בתחום בידוד רעשים, כשבשנים האחרונות היא מייצרת טכנולוגיה מתקדמת להעלמת רעשים עבור יצרני רכב.

• SoftWheel - חשפה פן חדש בפעילותה: פיתוח וייצור פלטפורמות לכלי רכב חשמליים שמשלבים את כלל רכיבי ההינע, בלימת הזעזועים, ההיגוי והחישה בתוך גלגלי הרכב.

כנס אקומושן. יח"צ,
ARBE רדאר המבצע מיפוי סביבתי לרכב האוטונומי/יח"צ

• Arbe - מתל אביב הציגה רדאר ברזולוציה גבוהה בשילוב אלגוריתמיקת עיבוד ומיפוי מתקדמת עבור כלי רכב אוטונומיים בדרגה 3 עד 5.

• UVeye - הציגה שלב נוסף בסריקת רכב דיגיטלית להפיכת תעשיית הרכב ליעילה ומדויקת יותר.

BLITZ - חברה שמפתחת קטנועים חשמליים הציגה קטנוע חשמלי עם סוללה נשלפת ומטען חכם.

• LiveU - מספקת פתרונות שידור וידאו איכותיים על גבי רשת רשתות אלחוטיות כגון WiFi, 4G LTE, WiMAX ו-LAN, המאפשרים לספק איכות וידאו מקסימלית בהתאם לתנאי הרשת הזמינים.

כנס אקומושן. אסף קליגר,
Silentium בידוד רעשים מהדור הבא/אסף קליגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully