וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פומה: ג'יפון קטן חדש לפורד

27.6.2019 / 11:06

חתול נוסף חוזר לשורות פורד. השם הוא פומה, ולהבדיל מדגם העבר באותו השם, הפעם מדובר ברכב פנאי קטן שיתחרה ביונדאי קונה, טויוטה CHR ודומיהם. אצלנו רק בסוף 2020

הוצג: פורד פומה החדש. יצרן, אתר יצרן
הפומה החדש, האופנה אומרת קרוסאובר ופורד מיישרת קו/אתר יצרן, יצרן

אחרי כמה טיזרים, פורד חושפת באופן רשמי את פומה (Puma) - רכב פנאי קטן שיצטרף לקלחת המתרחבת מול סיאט ארונה, יונדאי קונה ואחרים.
פורד כבר השתמשה בשם פומה בעבר, אז היה זה במכונית קופה קטנה וספורטיבית ששווקה בין השנים 1997 ל-2002, התבססה על הדור הרביעי של פיאסטה ומעולם לא הגיעה לישראל באופן סדיר. הפעם מדובר בדגם בעיצוב פנאי כצו האופנה, שיתבסס על הדור הנוכחי והשביעי של פיאסטה, וצפוי להגיע לישראל בסוף שנת 2020.

הוצג: פורד פומה החדש. יצרן, אתר יצרן
אפשרות לנקודת WI-FI ברכב ולוח מחוונים על גבי מסך/אתר יצרן, יצרן

מכירות פומה החדש בעולם יחלו בסוף שנה זו, כשהסיבה לאיחור הלא אופנתי היא ייצור גרסה עם תיבה אוטומטית פלנטרית. בשלב ראשון פומה ישווק רק עם תיבה ידנית, כשבהמשך תצטרף תיבה אוטומטית רובוטית כפולת מצמד עם 7 הילוכים. אלא שהמוניטין אותה צברה התיבה הרובוטית של הדור השלישי של הפוקוס, גרם לאנשי היבואנית להמתין עם שיווק הדגם עד לשידוך תיבה אוטומטית פלנטרית.

עוד באותו נושא

הקאמבק של פורד?

לכתבה המלאה
הוצג: פורד פומה החדש. יצרן, אתר יצרן
יתחרה ביונדאי קונה, סיאט ארונה ואחרים בקבוצת הקרוסאוברים הקטנים/אתר יצרן, יצרן

פומה יוצע תחילה עם מנוע טורבו-בנזין (סדרת 'אקובוסט'), 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בשתי גרסאות: 125 כ"ס והיברידי-קל עם 155 כ"ס. גרסת ההיברידי-הקל בפורד נקראת BISG, נחשפה באירוע מתוקשר בו נכחנו לאחרונה, ומציעה חידוש ביחס למה שמציעים המתחרים. לטענת פורד תוספת הכוח החשמלית - 5 קג"מ מסל"ד אפסי ועד 2 קג"מ בשיא ההספק - אפשר להם להגדיל את ממדי מגדש הטורבו. מגדש גדול יותר גורר אחריו השהיית טורבו גדולה יותר, אבל בפורד אומרים שהעזרה החשמלית מסייעת לגשר על ההשהייה שנוצרה. המערכת החשמלית מבוססת על מנוע חשמלי 48V וסוללות ליתיום-יון, שעוזרות בצמצום צריכת הדלק, מוסיפות עוד כוח, אבל לא מאפשרות נסיעה על חשמל בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully