וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן אלטימה החדשה בישראל

14.7.2019 / 12:48

הדור השישי של המשפחתית הגדולה של ניסאן בישראל, גדילה במימדים, תוספת כוח קלה למנוע ומערכות בטיחות אקטביות. המחיר: החל מ-170 אלף שקלים

ניסאן אלטימה החדשה בישראל. יצרן, אתר יצרן
ניסאן אלטימה החדשה, חרטום גדול וצללית נמוכה יותר לשיפור מקדם הגרר/אתר יצרן, יצרן

קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל מתחילה בשיווק האלטימה החדשה. זהו דור שישי למשפחתית הגדולה של ניסאן המגיעה אלינו תחת כנפי התקינה האמריקנית. כאן היא תתחרה במשפחתיות הגדולות כמו מאזדה 6, סקודה סופרב, פולקסווגן פאסאט ואחרות.

האלטימה מקבלת עיצוב חדש, שאת מירב תשומת הלב בו תופס הגריל הקדמי הגדול במסגרת כרום נדיבה. בפרופיל ניתן לזהות בקלות את הדימיון למקסימה הגדולה ממנה בעיקר בקורה C (הקורה המחברת את תא המטען לתא הנוסעים). האורך הכללי צמח ב-3 ס"מ ועומד על 490 ס"מ, הרוחב הוא 185 ס"מ (גדילה של שני ס"מ) והגובה ירד בכ-3 ס"מ לטובת שיפור מקדם הגרר והוא עומד על 144 ס"מ. בסיס הגלגלים גדל ב-5 ס"מ והוא עומד על 283 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 436 ליטרים.

ניסאן אלטימה החדשה בישראל. יצרן, אתר יצרן
עוד 5 ס"מ לבסיס הגלגלים לשיפור המרווח הפנימי/אתר יצרן, יצרן

מתחת למכסה המנוע ממשיכה ניסאן עם מנוע ה-2.5 ליטר האטמוספרי. בבסיסו זהו אותו המנוע מהדור היוצא, אך לדברי החברה 80 אחוזים ממרכיביו חדשים או תוכננו מחדש. ההספק עולה ל-188 כ"ס (תוספת של 6 כ"ס) והמומנט הוא 24.8 קג"מ, שנותר זהה, אך מגיע ב-3,600 סל"ד, 400 סל"ד מוקדם יותר מאשר בעבר. נתוני ביצועים של המנוע לא פורסמו.

בארצות הברית מקבלת האלטימה גם את גרסת הטורבו VC המתוחכמת. שם מנוע 2.0 ליטרים ארבעה צילינדרים מחליף את ה-V6 בנפח 3.5 ליטרים ומייצר 248 כ"ס. התחכום מגיע בדמות מערכת יחס דחיסה משתנה, שבאמצעות שליטה על גובה מהלך הבוכנה מאפשרת שילוב של ביצועים וחיסכון. מנוע זה כבר הופיע באינפיניטי וזו הופעה ראשונה שלו בניסאן. לישראל הוא לא צפוי להגיע.

עוד באותו נושא

מבחן דרך: ניסאן אקסטרייל 1.3 ליטר

לכתבה המלאה
ניסאן אלטימה החדשה בישראל. יצרן, אתר יצרן
מסך מגע 8 אינץ' עם קישוריות אפל ואנדרואיד/אתר יצרן, יצרן

בתא הנוסעים מקבלת האלטימה רענון ושדרוג לחומרי הדיפון וכן אבזור נוסף. מראה אחורית מתכהה אוטומטית, מסך מולטימדיה 8 אינץ' עם קישוריות אפל ואנדרואיד, מושבי עור, כאשר אלו של הנהג והנוסע חשמליים ועוד.

מערכות הבטיחות התעדכנו גם כן, המכונית תוצע מעתה עם 10 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית, זיהוי רכב ב"שטח מת", התרעה על תנועה חוצה מאחור. בקרת הסטייה מנתיב הכוללת תיקון נשארת מעבר לים וכאן המכונית מסתפקת מערכת התרעה בצפצוף בלבד מתוצרת מובון ובהתקנה מקומית.

מחיר האלטימה החדשה עומד על 170 אלף שקלים, התייקרות של 5,000 שקלים ביחס לדור היוצא. המכונית תוצע במחיר של 165 אלף שקלים לתקופת ההשקה המוגבלת עד ל-20.7.

ניסאן אלטימה החדשה בישראל. יצרן, אתר יצרן
ניסאן אלטימה החדשה בישראל/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully