וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמיגי גודייר החדשים בישראל

31.7.2019 / 10:31

שלוש סדרות הצמיגים החדשים של גודייר הגיעו לישראל. האסימטריק 5 למכוניות ספורטיביות, משפחת צמיגי ה-KMAX למשאיות וצמיגי ה-MARATHON לאוטובוסים

צמיגי גודייר החדשים בישראל. יח"צ,
לא בטוח שיש לכם פרארי, אבל אם יש לכם מכונית ספורטיבית זה גם יתאים/יח"צ

חברת ב.מ.ב, יבואנית צמיגי גודייר לישראל מודיעה על תחילת השיווק של סדרות צמיגים חדשות מתוצרת החברה. מדובר בצמיגים הספורטיביים החדשים של משפחת ה"איגל" הוותיקה, בצמיגי המשאיות הכבדות ממשפחת ה-KMAX וכן צמיגי MARATHON הייעודיים לאוטובוסים ורכבי היסעים.

את צמיגי האסימטריק 5 הספורטיביים פגשנו בהשקה העולמית שלהם על מסלול אסקארי בספרד. הצמיגים החדשים מקבלים תרכובת ומבנה סוליה שונים מהאסימטריק 3 אותם הם מחליפים. מאפיין נוסף שקיבלו הצמיגים החדשים הוא סוליה שמתרחבת בזמן בלימה, כאשר מופעל עליה לחץ ובכך מגדילה את שטח המגע שלה עם הכביש, מה שתורם למרחקי עצירה מעט יותר קצרים.

הצמיגים מגיעים בטווח המידות הרחב עמם מגיעות מכוניות ספורטיביות, גם לא חדשות. עם רוחב סוליה שמתחיל ב-205 מ"מ ועד 315 מ"מ, על חתך של 50 עד 25 וקוטר חישוק של בין 17 ל-22 אינץ'. מחירי הצמיגים מתחילים ב-500 שקלים לצמיג (המחיר כולל מע"מ והתקנה).

צמיגי גודייר החדשים בישראל. יח"צ,
צמיגי KMAX למשאיות גדולות, הייטק במשקל כבד/יח"צ

משפחת הצמיגים השניה שמושקת היא ה-KMAX, צמיגי הכביש למשאיות הכבדות של גודייר. במשאיות אלו, מעבר לחשיבות של יכולת אחיזה, בלימה והיגוי, יש משקל לא מבוטל גם להיבטים של אורך חיי הצמיג וצמצום צריכת הדלק, מה שמשפיע על עלויות התפעול של המשאיות. על פי הצהרת היבואנית, עלות התפעול המחושבת לפי עלות הצמיג ואורך חייו עומדת על פחות מ-10 אגורות לקילומטר לכל צמיג.

בתוך עולם צמיגי המשאיות שלה, לגודייר יש את דגם ה-Extreme, הוא לא מיועד לנהיגה ספורטיבית במשאית, אלא תוכנן במיוחד לעמידות ושרידות בתנאי חום קיצוניים ופותח במקור למדינות המפרץ החמות. בתוך הדגם, כמקובל בעולם המשאיות הכבדות יש תת חלוקה של סוגי הצמיגים, כאלו המיועדים להיגוי (S), להינע (D) וצמיגים המיועדים לנגרר (T). בין סוגי הצמיגים שוני בהרכב הסוליה המשפיע על אפיון הצמיג בהיבט של אחיזה, שחיקה, פינוי מים, קירור ואפילו הפחתת רעשי דרך. היבט מעניין נוסף בתכנון הצמיג נוגע למבנה סוליה שמאפשר פינוי עצמאי של אבנים וחצץ מחריצי הסוליה על מנת למנוע מהן לצלק את הגלגלים וגם להפחית רעש.

עוד בוואלה!

נוהגים בחלומות: פרארי 488, פורשה 911GT3 RS ורנו אלפין על המסלול

לכתבה המלאה
צמיגי גודייר החדשים בישראל. יח"צ,
צמיג ה-MARATHON לאוטובוסים/יח"צ

צמיג שלישי ששיווקו מתחיל בימים אלו הוא ה-MARATHON, המיועד לאוטובוסים ומכוון לדרישה שנחשבת הראשונה בסדרי העדיפויות של מפעילות האוטובוסים - הפחתת עלויות התפעול בדגש על צריכת הדלק.

הצמיג במבנה איסימטרי עם יכולת פינוי מים גבוהה מקבלים גם שלד חדש ומבנה דופן מיוחד שמיועד לספוג פגיעות במדרכה - חלק בלתי נפרד מחיי היום יום העירוניים של אוטובוסים. קוד המשקל של הצמיג הוא 154 ומתאים ל-3.8 טון לצמיג, שמתאים למרבית האוטובוסים הכבדים החדשים.

מחירי צמיגי ה-KMAX וה-MARATHON לא נמסרו שכן אלו ניתנים באופן פרטני ללקוחות ומשתנים בהתאם לסוג העסקה ותנאי הקניה.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully