וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי רכב: שקיפות באוטו סנטר, מצילים ילדים בקרסו וטיול לילדים חולי סרטן בלנד רובר

וואלה רכב

5.8.2019 / 8:55

אוטו סנטר תציע הצעות מחיר, טפסי בדיקת רכב ותשלום מקדמה באתר החדש, קרסו מוטורס נרתמת למאבק בשכחת ילדים ומועדון לנד רובר מוציא את קייטנת "עזר מציון" לטיול שטח

מבזקי חדשות רכב. יח"צ,
טיול שטח בלנד רובר, אוטו סנטר במהלך שקיפות וקרסו מתגייסת למניעת אסונות/יח"צ

רשת "אוטו סנטר" יצאה במהלך ראשון מסוגו בענף הטרייד אין ומכירת הרכב המשומש - ביצוע שלל פעולות טרום רכישה באופן מקוון. באתר החדש של החברה, מאפשרת הרשת ללקוחות לקבל הצעת מחיר תמורת הרכב הנוכחי שלהם מבלי להגיע לסניף וכן לצפות בטפסי הבדיקה השונים של מרבית המכוניות המוצעות למכירה ומוצגת בזמן אמת באתר. במידה והלקוח מוצא את המכונית שהוא מעוניין לקנות, ניתן לשלם מקדמה דרך האתר על מנת "לשריין" את המכונית ל-48 שעות ולהגיע לראות אותה בסניף הקרוב אליו. במידה והלקוח מתחרט, המקדמה מוחזרת במלואה.

מבזקי חדשות רכב. יח"צ,
דוגמה לטופס בדיקה של רכב מהאתר/יח"צ

ניסאן נרתמת למניעת שכחת ילדים

על פי נתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, בעשור האחרון מתוך מאות מקרים מדווחים של שכחת ילדים ברכב 31 מהם הסתיימו במוות, כמה מהם בשבועות האחרונים בלבד. על רקע האירועים הללו, ועל מנת להגביר את המודעות לסכנת שכחת הילדים במכונית, יצאה חברת קרסו מוטורס יבואנית ניסאן לישראל במהלך משותף לה ולארגון בטרם.

תחת הכותרת "מצילים חיים" קוראת החברה לשדרני רדיו בתוכניות הבוקר (בין השעות 7:00-9:00) לתזכר את ההורים במהלך השעות הקריטיות של היום. על כל תזכורת כזו בתחנות הרדיו השונות, תתרום ניסאן 10 שקלים לארגון בטרם הפועל לקידום בטיחות ילדים ומפיק גם קמפיינים למניעת שכחת ילדים במכוניות.

המהלך יצא לדרך אתמול, ה-4 באוגוסט ויימשך עד לסוף החודש. על פי הנתונים של "קרסו מוטורס" מאות אזכורים נרשמו במהלך היום הראשון של הקמפיין.

שרית רדין, סמנכ"לית שיווק קרסו מוטורס: "הפעילות הייחודית שלנו מהווה חלק אינטגרלי מערכי קרסו מוטורס בכלל וניסאן בפרט. מטרתינו היא להעלות את הנושא לסדר היום הציבורי, ויחד במאמץ הסברתי למנוע את מקרי שכחת הילדים ברכב".

כרמית לב סולש, מנהלת אגף שיווק בארגון בטרם לבטיחות ילדים: ""אנו מודים לניסאן קרסו על היוזמה החשובה למניעת שכחת ילדים ברכב. אנו מתחילים את חודש אוגוסט, החודש החם בשנה שבו רובנו נמצאים מחוץ לשגרה הקבועה שלנו".

עוד בוואלה!

המשומשות המבוקשות ביותר

לכתבה המלאה
מבזקי חדשות רכב. יח"צ,
המכתב שנשלח לתחנות הרדיו/יח"צ

מועדון לנד רובר עם ילדי "עזר מציון"

בעוד הורים רבים שוברים את הראש מה לעשות עם הילדים בתקופת אוגוסט, למאות משפחות לילדים חולי סרטן מהווה הנופש השנתי של עמותת "עזר מציון" הרבה יותר מאשר דרך להעסיק את הקטנים, זוהי הפוגה מתקופות ארוכות וקשות של טיפולים והתמודדות נפשית ופיזית עם מחלת הילדים.

חברת "המזרח" יבואנית לנד רובר בישראל נרתמת גם השנה, בפעם ה-18 יחד עם מועדון בעלי רכבי השטח של החברה להוציא את הילדים ובני המשפחות שלהם לטיול השטח השנתי. הטיול הינו חלק משבוע הנופש שמארגנת עמותת "עזר מציון" לילדים ולבני המשפחות שלהם ונערך השנה בכפר הנופש באולגה.

בשעה 9:00 בבוקר התייצבו עשרות מתנדבים עם רכבי השטח של לנד רובר שהצטרפו לכ-100 מתנדבים נוספים ויצאו לטיול במסלולים השונים לאורך נחל התנינים, נחל דליה והנחלים החוצים את כביש 6 באיזור.

סיון שראל, מנהלת מותג לנד רובר: "כל שנה מחדש אנו חווים התרגשות רבה כשרבים מחברי מועדון הלקוחות המגיעים ומתייצבים מיד כשנודע להם על הפעילות המבורכת של העמותה. אנשים מחכים לפעילות זו שנערכת בהתנדבות מלאה ומידי שנה אנו חווים את ההתרגשות מחדש."

מבזקי חדשות רכב. יח"צ,
חברי מועדון לנד רובר בטיול המשפחות של "עזר מציון"/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully