וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופרה אטקה בישראל: סופר ג'יפוןן ב-250 אלף שקלים

2.12.2019 / 13:56

הסנונית הראושנה של מותג הספורט של סיאט "קופרה" הוא האטקה. על בסיס הג'יפון הקומפקטי יצרה החברה טיל קטן עם 300 כ"ס ותאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות

נהיגה ראשונה: אטקה קופרה. יצרן, אתר יצרן
300 כ"ס בג'יפון קומפקטי? בטח, למה לא?/אתר יצרן, יצרן

צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט לישראל החלה לשווק את הקופרה אטקה. הסנונית הראשונה של מותג "קופרה" הספורטיבי של היצרנית הספרדית. למה צריך ג'יפון קומפקטי עם ביצועים של מכונית ספורט? כי מסתבר שכאשר זה מגיע לג'יפונים - הכל הולך ועל הכל אנשים כנראה ישלמו. אנחנו? אנחנו האחרונים שנתלונן על עוד כוח.

על איך הוא עושה דברים תוכלו לקרוא בכתבת ההשקה, שם נהגנו עליו לראשונה. אבל הפרטים הטכניים מרשימים בפני עצמם. מרכב האטקה עבר טיפול ליצירת הופעה ספורטיבית וחדה, עם ספוילר אחורי, ארבע יציאות אגזוזים, תאורת לד וחישוקי 19 אינץ' במידות 245 וחתך 40.

מתחת לעיצוב הזה, מנוע 2.0 ליטרים בהספק 300 כ"ס ב-5,300 סל"ד ו-40.7 קג"מ ב-2,000 סל"ד. הם עוברים לארבעת הגלגלים עם מערכת הנעה 4Drive דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד בת 7 יחסי העברה.
התאוצה ל-100 קמ"ש עומדת על 4.9 שניות והמהירות המירבית היא 245 קמ"ש.

לקופרה אטקה המונמך בס"מ ביחס לאחיו הרגיל של השכן יש שלדה ובולמים אדפטיביים עם בורר נהיגה המאפשר בחירה בין מספר מצבי נהיגה, מ"שלג" ו"שטח" ועד מצב "קופרה".

קופרה אטקה בישראל. רמי גלבוע, קינן כהן
בהצלחה עם זה.../קינן כהן, רמי גלבוע

ברשימת האבזור, לקופרה אטקה יש לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת המולטימדיה בגודל 8 אינץ', טעינה אלחוטית לנייד ומערכת השמע היא של BEATS עמה משתפת סיאט פעולה בדגמים נוספים וכללת סאבוופר. מושבי העור מלאים עם חימום וכיוון חשמלי לנהג. ניתן לקבל את המושבים גם בתצורת "באקט" ספורטיבית יותר בריפוד אלקנטרה בבחירה בחבילת האבזור PRO הכוללת גם חישוקי 19 אינץ' בעיצוב שונה עם חבילה זו יוצע הרכב גם בצבע אפור גרפיט הייחודי לה.

מערכות הבטיחות כוללות בין השאר התרעה על אי שמירת מרחק, כולל בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על רכב ב"שטח מת" ותנועה חוצה מאחור ומצלמות 360 מעלות.

מחיר הקופרה אטקה עומד על 250 אלף שקלים ומחיר חבילת ה-PRO עומד על 17,000 שקלים.

בסדר, בסדר, נספר לכם הכל ממש בקרוב אחרי נסיעת המבחן המקומית בו.

עוד בוואלה!

ABT מציגה: 350 סוסים לקופרה אטקה

לכתבה המלאה
קופרה אטקה בישראל. יצרן, קינן כהן
קופרה אטקה בישראל/קינן כהן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully