וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לנד רובר דיפנדר החדש חוטף מכל הכיוונים

19.2.2020 / 7:24

לנד רובר שחררה סרטון מאחורי הקלעים של סצנת המרדף מסרט ג'יימס בונד הבא No time to die בכיכובו של הדיפנדר החדש. בוץ, סלעים, קפיצות והחלקות - בקיצור מילואים ביחידת הניוד...

לנד רובר דיפנדר בג'יימס בונד/יצרן

למרות שהולך ופוחת הדור, ארבעה דברים חייבים להיות בכל סרט של ג'יימס בונד כדי שיהיה ראוי לשמו, מרטיני מנוער - לא מעורבב, נשים יפות, גאדג'טים וכמובן מרדפים רצוי בכיכוב מכונית בריטית. לא שאנחנו יודעים הרבה על הגאדג'טים בסרט הבא (ה-25 במספר) בסדרה ולגבי המרכיבים שיהיו בו, אבל דבר אחד בטוח יהיה בו - דיפנדר, מנוער - לא מעורבב.

לנד רובר דיפנדר בג'יימס בונד. יצרן, אתר יצרן
לנד רובר דיפנדר בג'יימס בונד/אתר יצרן, יצרן

לנד רובר שחררה סרטון מאחורי הקלעים, שבואו, גם הוא מבויים ומתוסרט לעילא, בו נראה הדיפנדר החדש בשיאו של מרדף שטח בליווי אופנועים ושלל פעלולי נהיגה כאשר הוא קופץ, מתגלגל, צולח נחלים, עוקר עצים ומשבר סלעים. "דחפנו את הדיפנדר רחוק יותר ממה שהאמנו שאפשרי כדי לייצר מקסימום ריגוש", אומר לי מוריסון מתאם הפעלולים בסרט. אבל לא רק הם, גם בלנד רובר בחנו את הדגם בתנאים הקיצוניים ביותר שכללו גם קפיצה מגשר. לדבריהם, כלי הרכב בסרטון לא עברו כל שינויים למעט התקנת כלוב התהפכות.

עם הדיפנדר יופיעו כלים נוספים של לנד רובר כמו הריינג' רובר ספורט SVR שמבחן עליו תוכלו לקרוא כאן, לנד רובר סדרה III קלאסי והריינג' רובר המקורי. בהחלט חגיגה בריטית, חסר רק תה ובסקוויט.

עוד בוואלה!

דיפנדר החדש: החל מ-495 אלף שקלים

לכתבה המלאה
לנד רובר דיפנדר בג'יימס בונד. יצרן, אתר יצרן
בלנד רובר אומרים שכלי הרכב לא עברו שינויים למעט כלוב התהפכות. אההה, כן, בטח/אתר יצרן, יצרן

מי שמובילה את צוות נהגי הפעלולים היא ג'סיקה הוקינס, נהגת מירוצים בריטית שמשתתפת בסבב הפורמולה 3. היא רק בת 24 וכבר הספיקה להשתתף בתור נהגת פעלולים גם בסרטי מהיר עצבני. "אין מלהיב יותר מלהיות נהגת פעלולים בסרט של ג'יימס בונד, זה כבוד גדול להיות חלק מסרט לא יאומן כזה ולנהוג בדיפנדר החדש".

לנד רובר דיפנדר בג'יימס בונד. יצרן, אתר יצרן
את צוות הפעלולים מובילה ג'סיקה הוקינס, רק בת 24/אתר יצרן, יצרן

לצד הדיפנדר, יהיו בסרט גם שלל מכוניות של אסטון מרטין, שהולכת עם הסוכן 007 שנים ארוכות אחורה בשושלת הסרטים ובניגוד לשנות הבצורת, היום היצרנית הבריטית גם יכולה לשלם יפה על נוכחות של לא פחות משלושה דגמים, ה-DB5 האלמותית, עוד DBS סופרלג'רה וגם הוולהאלה (נשבע לכם, ככה קוראים לה Valhalla על שם היכל המתים במיתולוגיה הנורדית) בעלת המנוע המרכזי שפותחה עם קבוצת המירוצים של רד בול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully