וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה אתם באמת צריכים לשלם על המכונית שלכם, הפעם: קיה

וואלה!רכב וקארזון

24.2.2020 / 7:08

מה המחיר הכי טוב שתוכלו לקבל על קיה פיקנטו, נירו או ספורטאז'? וואלה!רכב בשיתוף "קארזון" חושפים את המידע שהיבואנים ישמחו שלא יגיע אליכם בדרך למכונית החדשה הבאה שלכם

המחירים האמיתיים של קיה. יצרן, אתר יצרן
קיה ספורטאז', פיקנטו ונירו, מה המחירים האמיתיים שלהם?/אתר יצרן, יצרן

ברוכים הבאים ל"לא פראיירים" סדרת הכתבות שלראשונה חושפת את הפערים בין המחירונים הרשמיים לבין ההנחות שאפשר לקבל במבצעי היבואנים השונים ובקניה במסלול "אפס קילומטר".
יבואני הרכב, כמעט ללא יוצא מן הכלל מציעים שלל מבצעים במהלך השנה. חלקם כאלו המיועדים לקבוצות רכישה ומועדונים גדולים כמו קרנות השוטרים, חבר, הסתדרות המורים, הוט ועוד, חלקם מבצעי מכירות נקודתיים תחומים בזמן המיועדים לכלל הלקוחות וכן מסלולי רכישה של "אפס ק"מ", לרוב דרך צד שלישי לעסקה.

העניין הוא שעבור הלקוח הפרטי, מלבד הנחות קטנות משמעותית, אין כמעט יכולת להיחשף למבצעים האלו, מה שמשאיר אותו נתון למידע אותו הוא מקבל באולם התצוגה בלבד ושם מתחיל המיקוח. ובכן, העידן הזה עומד להשתנות עם סדרת הכתבות של "וואלה!רכב" בשיתוף אתר "קארזון השוואת רכבים". שבעזרתן תוכלו לקבל שיקוף של מדיניות ההנחות של הדגמים הנפוצים ולהבין את תחום המיקוח שלכם באולם התצוגה על הדגם בו אתם מעוניינים.

המחירים האמיתיים של קיה. קארזון, צילום מסך
הדגמים המובילים בקיה/צילום מסך, קארזון

פיצחו את הגנום

קיה הוא מותג רכב קוריאני ופונה בעיקר לפלח השוק המרכזי של רכבי נוסעים וקרוסאוברים. קיה שייכת לקבוצת יונדאי-קיה. כלי הרכב של שתי היצרניות, קיה ויונדאי מכילים רכיבים משותפים כגון: מנועים, תיבות הילוכים, פלטפורמות ועוד.

בשנים האחרונות, יחד עם תהליך שיפור עצום שעבר על היצרנית, יבואן שידע לנהל מדיניות תמחור ותמהיל דגמים מצוין - המותג היה אחראי לקביעה של כמה ממאפייני השוק המקומיים. בתחילה עם תמחור הספורטאז' הקודם במחיר של 135 אלף שקלים, במחירה של משפחתית רגילה יכלו לקוחות לקבל ג'יפון מרשים למראה. בהמשך היו אלו מערכות בטיחות מתקדמות שקבעו "תקן" ורף עמו יישרו קו יבואנים אחרים וגם החדרת הנירו כקרוסאובר היברידי שנמכר במספרים גבוהים מאוד הן לציי רכב והן לשוק הפרטי.

הדגמים המובילים של קיה בשנה האחרונה הם: קיה פיקנטו עם 27% מהמכירות, קיה נירו עם 25% וקיה ספורטאז' עם 23%.

עוד בוואלה!

כמה אתם באמת צריכים לשלם על המכונית שלכם. הפעם: סיאט

לכתבה המלאה
קיה פיקנטו – נהיגה ראשונה. רונן טופלברג
קיה פיקנטו, רבת מכר קטנה-גדולה/רונן טופלברג

קיה פיקנטו

קיה פיקנטו היא מכונית מיני, מהמובילות בטבלאות המכירות בישראל בשנים האחרונות ואף הובילה את הטבלה מספר שנים. בישראל משווק הדור השלישי משנת 2017. הרמות גימור הנמכרות ביותר של הפיקנטו הן עם מנוע 1.2 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית. כמו דגמי קיה האחרים, היא קיבלה חבילת מערכות בטיחות מתקדמות כבר עם תחילת השיווק שלה. ברמות הגימור הן LX, המיועדת בעיקר לציי רכב וחברות ליסינג, EX ו-GT המאובזרות יותר ופונות ללקוחות פרטיים.

מבצעים פיקנטו. קארזון, צילום מסך
טבלת המבצעים: קיה פיקנטו/צילום מסך, קארזון

המבצעים:
קיה לא נוהגת לפרסם מחירי מבצעים לציבור הרחב, ורוב הפרסומים מתייחסים למבצעי מועדוני חברים. ההנחות למועדונים עמדו על 4,000 שח בשנת 2017, עלו ל-5,000 שח בשנת 2018 והיו בין 6,000 ל-7,000 בשנת 2019. כלומר מחיר המבצעים אחרי עלית המחירון הרשמי, נשארו דומים

0 ק"מ:
רמת הגימור LX היא הנמכרת בשוק ה-0 ק"מ ב-70,000 שקלים, כלומר כ-6,000 שקלים פחות מהעלות של דגם EX במבצעים. למרות שהמחירונים הרשמיים של רמות הגימור כמעט זהים, יש הבדלי אבזור רבים לטובת ה-EX וכוללים בין היתר גלגלי סגסוגת, מערכת מולטימדיה, בקרת אקלים, חיישני ומצלמת רוורס ועוד, כך שכדאי למתעניינים לשקלל את ההבדלי המפרט במחיר.

היסטוריית מחירים פיקנטו. קארזון, צילום מסך
היסטוריית מחירים: קיה פיקנטו/צילום מסך, קארזון
קיה נירו המחודש בישראל. יצרן, אתר יצרן
קיה נירו: הצלחה היברידית בשוק הפרטי ובציי הרכב/אתר יצרן, יצרן

קיה נירו

קיה נירו הוא רכב קרוסאובר קומפקטי/משפחתי עם מנוע היברידי. הגרסה הראשונה שלו משווקת בארץ מסוף 2016 ברמת גימור EX. במהלך 2019 הרכב עבר עדכון חיצוני ושינויי אבזור קלים וכמו כן נוספה רמת גימור LX.

מחירון:
מחיר דגם של קיה נירו EX עמד על 136,900 שקלים בתחילת השיווק, ועלה ב-9,000 שקלים במהלך השנים למחירון הנוכחי העומד על 145,900 שקלים.

המבצעים:
קיה לא נוהגת לפרסם מחירי מבצעים לציבור הרחב, ורוב הפרסומים מתייחסים למבצעי מועדוני חברים. ההנחות למועדונים עמדו על בין 6,000 ל-7,000 שקלים בגרסה לפני העדכון, ו-5,000 שקלים לגרסה שאחריו.

מבצעים נירו. קארזון, צילום מסך
המבצעים: קיה נירו/צילום מסך, קארזון

0 ק"מ:
רמת הגימור LX היא הרמה הנמכרת בשוק ה-0 ק"מ בהנחות של 14,000 שקלים יחסית למחירון. ראוי לציין שהמחירון של LX זול ב-1,000 שקלים בלבד לעומת EX, למרות שיש הבדלים רבים באבזור לטובת ה-EX וכוללים בין היתר מפתח חכם, פתחי מיזוג במושב האחורי, לוח מחוונים דיגיטלי, חיישני נסיעה לאחור ועוד, כך שבשקלול הפרש האבזור והיד ברישום ההבדלים קטנים יותר.

היסטוריית מחירים נירו. קארזון, צילום מסך
היסטוריית המחירים: קיה נירו/צילום מסך, קארזון
השוואתי: ספורטאז', אקווינוקס, 3008. דודי מוסקוביץ, רמי גלבוע
קיה ספורטאז', הביא את בשורת הג'יפון במחיר משפחתית בדור הקודם וקבע רף בטיחות/רמי גלבוע, דודי מוסקוביץ

קיה ספורטאז'

קיה ספורטאז' הוא רכב קרוסאובר קומפקטי/משפחתי והיה הראשון מסוגו שהוביל את טבלת המכירות הכללית. הדור הרביעי הגיע לארץ בתחילת 2016 ועודכן בתחילת 2019.

מחירון: המחיר של רמת הגימור אורבן 2 עמד בתחילת השיווק של הדגם על 152,900 שקלים. אחרי עדכון הגרסה הזו הפכה להיות גרסת הכניסה, ומחירה ירד ל-145,900, ומאז עלה ל-149,900 שקלים.

מבצעים ספורטאז. קארזון, צילום מסך
המבצעים: קיה ספורטאז'/צילום מסך, קארזון
היסטוריית מחירים ספורטאז'. קארזון, צילום מסך
היסטוריית מחירים: קיה ספורטאז'/צילום מסך, קארזון

מבצעים:
גם במקרה של ספורטאז', קיה לא נוהגת לפרסם מחירי מבצעים לציבור הרחב, ורוב הפרסומים מתייחסים למבצעי מועדוני חברים. ההנחות למועדונים עמדו על בין 6,000 ל-7,000 שקלים בגרסה לפני העדכון. במבצע היחידי בינתיים אחרי העדכון הוצעה הנחה של 5,000 שקלים בלבד.

0 ק"מ: רמות הגימור אורבן 1.6 דיזל וטורבו טופ 1.6 נמכרות בשוק ה-0 ק"מ בהנחות של כ-17,000 שקלים יחסית למחירון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully