וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות בימי מגפה: המוסכים יאספו ויחזירו את הרכב

25.3.2020 / 13:33

המגבלות על יציאה מהבתים לצד הצורך לטיפולים במכוניות והקשיים הכלכליים של בעלי המוסכים מביאים את איגוד המוסכים לצאת ביוזמה חדשה: איסוף והחזרה של המכונית מבית הלקוח

תקלות חורף במכונית/צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

שירות איסוף והחזרה של כלי רכב לצורך טיפול במוסך הוא לא דבר חדש, זהו פחות או יותר הסטנדרט כאשר מדובר במותגי יוקרה אקסלוסיביים. אולם מעתה בחסות המגבלות של מגפת הקורונה והמצוקה הקשה אליה נקלעו ענפי שירות רבים ובתוכם ענף המוסכים - מביאים את איגוד המוסכים לצאת ביוזמה חדשה.

במסגרת היוזמה קראו באיגוד לבעלי המוסכים לקיים שירות של איסוף כלי רכב לצורך תיקונים במוסך והחזרה שלהם לבית הלקוחות בגמר הטיפול. כזכור, מוסכים ומערכי השירות הנלווים אליהם מוגדרים כענף חיוני ורשאים לעבוד גם עם כניסת התקנות המחמירות שאמורות להיכנס לתוקפן מהערב (יום ד'). היוזמה מגיעה על רקע משבר חמור אילו נכנסו מוסכים רבים שמתמודדים הן עם ירידה משמעותית בנפח העבודה בשל ירידה בכמות תאונות הדרכים, מצוקה כלכלית המביאה לקוחות לדחות את הטיפולים השוטפים במכונית שלהם, מחסור בחלפים ואף הפסקת תשלומים של חברות ליסינג עימם הם קשורים בחוזי שירות.

יו"ר איגוד המוסכים רונן לוי: "כלי רכב נעם בכבישים גם עם התרחבות מגפת הקורונה. המטרה שלנו היא לאפשר שגרת תעבורה תקינה. רוב המוסכים נערכו להעניק שינוע רכבי לקוחות פרטיים, למרות שצמצמו פעילותם נוכח המצב. לפני הכל אנו ערוכים להעניק שרות למערכת הביטחון, למערכות החירום וההצלה ולנותני השירותים הנדרשים לאספקת מזון, קיום החקלאות וכיו"ב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully