וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לובינסקי עוברת לדיגיטל

וואלה!רכב

9.6.2020 / 9:00

יבואנית פיג'ו, סיטרואן, אופל ו-MG לישראל משיקה את מערך אתרי הסחר המקוון שלה. בהם ניתן יהיה לאפיין, לתאם נסיעות מבחן ולהשלים הליך רכישה למכוניות חדשות

MG תשווק את ה-ZS בגרסה החשמלית. יח"צ,
מותג MG היה חלוץ המעבר לרכישה מקוונת מלאה/יח"צ

משבר הקורונה, שהביא איתו מכה אדירה לכלכה העולמית והמקומית, מתגלה גם כזרז של תהליכים שבקצב הדברים הרגיל, התקדמו באופן איטי מאוד. שימוש בשיחות וידאו במקום תיאומי פגישות בלתי נגמרים, שירותי משלוחים מהסופר, לימודים ועבודה מהבית הם רק חלק מהם.
אחד השינויים האלו נוגע למעבר למסחר מקוון בענפים שעד לא מזמן, השיח הזה לא היה במרכז הבמה עבורם, שוק הרכב היה אחד מהם.

קבוצת לובינסקי, כמו יבואניות רכב נוספות זיהתה את הכיוון הזה כבר לפני מספר שנים, ואת טבילת האש הראשונה עשתה לפני כשנתיים כאשר השיקה מחדש את מכירות מותג MG באמצעות פלטפורמה דיגיטלית. אחרי הניסיון הרב שרכשו במהלך התקופה הזה, הם מוכנים להשלמת המהלך עם כניסתם של המותגים פיג'ו, סיטרואן ואופל לעולם הזה בהשקת זירת מכירות מרכזית ולצידה אתרי E-COMMERCE ייעודיים לכל מותג.

נהיגה ראשונה: פיג'ו 2008 החדש. יצרן, אתר יצרן
פיג'ו 2008 השקה דיגיטלית בימי קורונה/אתר יצרן, יצרן

תהליך הרכישה, המתבצע באתרי המותגים השונים כולל את תהליך הרכישה המלא, מבחירת רמת הגימור, שיחה עם נציג מכירות וכמובן תיאום נסיעת מבחן - שגם בעולם מקוון היא הליך חובה ברכישת מכונית חדשה. האפשרות לעשות את תהליך ההזמנה באתר לא מגביל את הלקוח לשעות או ימי פעילות מסוימים, והוא זמין שבעה ימים בשבוע 24 שעות ביממה. במידה והלקוח מעדיף את הדרך המסורתית, הוא עדיין יוכל להגיע לאולם להתרשם פיזית מהרכב ובעזרת נציג מכירות להשלים את הרכישה באתר, עם ההנחה כמובן.

עוד בוואלה!

השקה: פיג'ו 508PHEV ו-3008PHEV

לכתבה המלאה
סיטרואן C5 איירקרוס בישראל. יצרן, אתר יצרן
סיטרואן C5 איירקרוס, הנחה של 10,000 שקלים מהמחיר הרגיל/אתר יצרן, יצרן

את השקת המהלך מלווה החברה במרתון ימי מכירות של 200 שעות שיסתיים ב-16 ביוני בשעה 17:00. ימי המכירות נערכים באתר ייעודי שהוקם לצורך כך וממנו ניתן להגיע גם לאתרי המותגים הייעודיים. במהלך ימי מכירות אלו יוצעו דגמי המותגים השונים בהנחות של בין 5,000 שקלים ל-14 אלף שקלים ועד ל-16 אלף שקלים עבור פיג'ו 208 שהדור החדש שלה עתיד להגיע לישראל עוד השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully