וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו X2 פלאג אין בישראל

2.9.2020 / 12:26

למשפחת הקרוסאוברים נטעני השקע ההיברידים של ב.מ.וו נוסף גם האח הקטן והמעוצב, ה-X2. כאן עם שילוב מנוע 1.5 ליטר ומנוע חשמלי לגלגלים האחוריים. המחיר: 299 אלף שקלים.

ב.מ.וו X2 פלאג אין בישראל. יצרן, אתר יצרן
הנעה כפולה ועוד כוח ואבזור/אתר יצרן, יצרן

ב.מ.וו ממשיכה את חשמול הדגמים שלה בישראל. אחרי סדרה 3, 5 ו-7, אחרי משפחות ה-X כולל השניים האחרונים ברשימה ה-X1 וה-X3 בהם נהגנו לאחרונה - מגיעה גרסת הפלאג אין לקרוסאובר דמוי הקופה המבוסס על ה-X1.

כמו ה-X1 גם ה-X2 פלאג אין או בשמו הרשמי X2 xDrive25e עושה שימוש בשילוב מנוע בנזין 1.5 ליטר שלושה צילינדרים שמניע את הגלגלים הקדמיים ומנוע חשמלי המניע את הגלגלים האחוריים ליצירת הנעה כפולה (כאשר יש חשמל בסוללה כמובן). תיבת ההילוכים כאן היא אוטומטית פלנטרית ולא כפולת מצמד כמו ב-X1. ההספק המושלב עומד על 220 כ"ס והמומנט על 39.2 קג"מ.

ב.מ.וו X2 פלאג אין בישראל. יצרן, אתר יצרן
טווח מוצהר של בין 46 ל-57 ק"מ בכוח החשמל/אתר יצרן, יצרן

למרות שהוא כבד יותר בקצת יותר מ-300 ק"ג מה-X2 הבסיסי בן 140 הסוסים, ההנעה הכפולה ותוספת הכוח מאפשרות לו ביצועים זריזים כמו זינוק ל-100 קמ"ש ב-6.8 שניות, המהירות המירבית נמוכה ב-10 קמ"ש מגרסת הבנזין ועומדת על 195 קמ"ש. הטווח החשמלי המוצהר נע בין 46 ל-57 ק"מ והמערכת החשמלית מאפשרת נהיגה ללא שימוש במנוע הבנזין עד מהירות של 135 קמ"ש.

זמן הטעינה משקע ביתי עומד על 5 שעות ואילו מעמדת טעינה ייעודית הוא מתקצר ל-3.2 שעות.

עוד בוואלה!

מבחן כפול: ב.מ.וו X1 ו-X3 פלאג אין הייבריד

לכתבה המלאה
ב.מ.וו X2 פלאג אין בישראל. יצרן, אתר יצרן
הפעם הוא מגיע עם הרבה יותר אבזור/אתר יצרן, יצרן

שוב כמו ה-X1 ה-X2 פלאג אין משווק ברמת הגימור M-Sport שאומרת חבילת תוספות מראה "ספורטיביות" כמו הספוילר האחורי והפגושים ובתוך תא הנועים הגה ומושבי ספורט.

מבחינת האבזור, הרשימה פה ארוכה משמעותית מאשר זו בגרסת הבנזין. זו הייתה אחת מנקודות הביקורת המרכזיות כלפי הדגם במבחן הדרכים שערכנו לו בזמנו. הפעם תמצאו כאן בנוסף להנעה ללא מפתח, גג פנורמי וחישוקי 19 אינץ' גם חיישני חניה ומצלמת רוורס, תאימות למכשירי אפל ממסך ה-8.8 אינץ', יציאות מיזוג לבקרת האקלים המפוצלת, פתיחה חשמלית לתא המטען, טעינה אלחוטית ועוד.

רשימת מערכות הבטיחות כוללת התרעת סטייה מנתיב, שליטה אוטומטית באורות, בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטומטית.

ב.מ.וו X2 פלאג אין בישראל. יצרן, אתר יצרן
גרסת דמוי קופה ל-X1 יותר פוזה, פחות שימושיות/אתר יצרן, יצרן

במחיר של 299 אלף שקלים (זהה למחיר ה-X1 פלאג אין), הוא מתמקם בדיוק באמצע טווח המחירים בין גרסת הבסיס ה-sDrive18i ברמת הגימור VIBE שעולה 265 אלף שקלים לבין גרסת ה-sDrive20i ברמת הגימור Exclusive שמחירה 334 אלף שקלים.

העסקה שמציע ה-X2 פלאג אין על פניה נראית מעניינת בשל העובדה שלפחות על הנייר האבזור, ההספק והביצועים עדיפים על שתי הגרסאות האחרות. כעת נותר רק לנהוג בו ולראות אם ההבטחה הזו מתממשת על הכביש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully