וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יפ רנגלר: עכשיו גם בגרסה היברידית נטענת

4.9.2020 / 12:26

רעידת אדמה. ג'יפ רנגלר, האייקון, המותג, הקוביה עם צמיגי הקוביות מצרף יחידת הנעה היברידית נטענת שקע להיצע. מתי? בתחילת 2021

ג'יפ רנגלר פלאג אין הייבריד. יצרן, אתר יצרן
עיטורים כחולים מבדילים בינו לבין הגרסאות הרגילות/אתר יצרן, יצרן

ג'יפ הציגה דגם היברידי נטען לרנגלר JL, המצטרף לשורות רכבי הכביש המחושמלים שלה. הרנגלר ההיברידי יכול לפתור את אחת הבעיות המסורתיות של רנגלרים לדורותיהם, תצרוכת דלק גבוהה להפליא. המערכת החשמלית תשפר את תצרוכת הדלק (לטובת הצרכנים והיצרן שלא יצטרך לשאת בקנסות), ותאריך במעט את הטווח הנסיעה בין תדלוקים. מצד שני, יש כאן קפיצת מדרגה טכנולוגית, שבוודאי תדאיג צרכנים מסורתיים של ג'יפ, המחפשים אמינות ועמידות מירבית אצל רכב שטח המפליג למעמקי המדבריות.

הרנגלר 4xe כך שמו, שומר את כל יכולות השטח של האייקון המוטורי האמריקני, כולל הילוך כוח, נעילת דיפרנציאלים וכיו"ב. אולם גלי ההינע לפנים ולאחור קצרים יותר בשל תיבת ההילוכים הארוכה מהרגיל, תיבת ההעברה והסרן האחורי גם הם

ג'יפ רנגלר פלאג אין הייבריד. יצרן, אתר יצרן
עד 40 ק"מ בכוח החשמל, כך מצהירה ג'יפ/אתר יצרן, יצרן

שני מנועים חשמליים ניזונים ממצבר 17 קווט"ש, המוסיפים 100 כ"ס ל-270 הסוסים אותם מייצר מנוע הבנזין 2.0 ליטר מוגדש, המוכר לנו מזה כשנתיים. ההספק הכולל של שלושת המנועים מגיע ל-375 כ"ס מכובדים מאוד. כדי לשמור על מערכת העברת הכוח המכאנית של הרנגלר, שמהווה מרכיב מרכזי ביכולות השטח שלו, הכוח החשמלי מצטרף דרך מערכת העברת הכוח הרגילה.

עוד בוואלה!

לנד רובר דיפנדר 110 דיזל פוגש ג'יפ רנגלר רוביקון

לכתבה המלאה
ג'יפ רנגלר פלאג אין הייבריד. יצרן, אתר יצרן
נהיגת שטח בדממה חשמלית, חוויה יוצאת דופן שנראה יותר ויותר בשנים הבאות/אתר יצרן, יצרן

כמעט רגילה למעשה, כי ה-4xe מקבל תיבת הילוכים חדשה מתוצרת ZF עם מנוע חשמלי ומצמד פנימי שמחליף את ממיר המומנט. במצב המצמד הפתוח, היא מאפשרת את הנסיעה בכוח החשמל ובשילוב מנוע הבנזין המצמד ננעל ומעביר את הכוח המשולב דרך תיבת ההילוכים. תיבה זו מחליפה כאן את הפלנטרית 8 הילוכים של ZF. לרוביקון המחושמל יש טווח נסיעה חשמלי טהור של כ-40 קילומטרים, זה יותר מהנסועה היומית של צרכנים רבים בארה"ב.

ג'יפ רנגלר פלאג אין הייבריד. יצרן, אתר יצרן
גם בתא הנוסעים תפרים כחולים לגרסת ה-4xe/אתר יצרן, יצרן

כמצופה מרכב חשמלי, הרוביקון המחושמל קיבל שפע עיטורים כחולים המחליפים את האדום המסורתי של ג'יפ: וויי גרירה כחולים, עיטורים כחולים על מכסה המנוע, ועוד. תחילת אספקה בארה"ב מתוכננת לתחילת 2021. זמן קצר לאחר מכן יתחיל גם השיווק בתקינה האירופית, אז גם יגיעו הכלים האחרים בעלי ההנעה הזו - הקומפאס הקומפקטי והרנגייד הקטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully